Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Anikó
További közreműködők: Szabó Edit
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:4p
élményalapú oktatás
fiatalok
marketingstratégiák
szimfonikus zenekar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58733

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58733
005 20251027142327.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Anikó 
245 1 0 |a Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája  |c Tóth Anikó  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozatomban a szimfonikus zenekarok marketingstratégiájáról írtam. Az általános marketingelmélet és bevezetés után kitérek a szimfonikus zenekarokat érintő aktuális kihívásokra. Fókuszba helyezem a fiatalabb közönség bevonását, az ehhez szükséges marketinglépéseket. . Kutatásomban primer és szekunder módszereket is alkalmazok. Primer kutatásként egy 16-35 éveseket célzó kérdőívet hoztam létre , szekunder kutatásként az általam fellelt szakirodalom elemzését és feldolgozását választottam. Az eredmények feldolgozását követően bemutatok sikeres magyar és nemzetközi példákat illetve javaslatokat teszek a sikeres marketingstratégia kidolgozására. A munkám lezáró momentumaként összegeztem a dolgozat tanulságait. 
695 |a 4p 
695 |a élményalapú oktatás 
695 |a fiatalok 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a szimfonikus zenekar 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58733/1/Szimfonikus%20zenekarok%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1ja.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58733/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20T%C3%B3th%20Anik%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés