A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Viktória
További közreműködők: Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:Forma-1
Liberty Media
márkaépítés
sportmárkaépítés
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulását vizsgálja, különös tekintettel a Liberty Media beavatkozására. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan formálódott át a sportág arculata a digitális korszakban. Elméleti alapját a márkaérték, márkaidentitás és sportmárka-fogalom képezi. A kvalitatív és kvantitatív elemzés alapján megállapítható, hogy a Liberty Media újításaival (digitális kommunikáció, célzott kampányok, stakeholder-szemlélet) sikeresen modernizálta és fiatalította meg a Forma-1-et.