A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után
Saved in:
| Main Author: | Molnár Viktória |
|---|---|
| Other Authors: |
Téglásy Nóra
Totth Dr. Gedeon |
| Format: | Final Paper |
| Kulcsszavak: | Forma-1 Liberty Media márkaépítés sportmárkaépítés szponzorálás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58734 |
Similar Items
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika
: Zentai Mónika
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor
: Csépányi Sándor
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A Forma-1 fenntarthatósági stratégiája
: Józsa Gellért
: Józsa Gellért
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt
: Kovács Márton Zsolt
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
A Forma-1 üzleti modellje Kritikai áttekintés, jövőbeli lehetőségek és globális hatások
: Forgács Gergely
: Forgács Gergely
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel
: Vörös Gábor Dániel
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A Forma-1 arculatváltásának hatása a magyar közönségre
: Soltész Sarolta
: Soltész Sarolta
Az autósport magyarországi elterjedése és a Forma 1
: Pollák András
: Pollák András
Száguldó cirkusz - avagy a Forma-1 Nagydíj hatásai Magyarországon
: Kett Anikó
: Kett Anikó
Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája
: Palóc Liliána Dragina
: Palóc Liliána Dragina
A Spotless Hungary felvásárlása és integrálása a Henkel Customer Operation Management rendszerébe
: Kaczeus Gergő Ádám
: Kaczeus Gergő Ádám
A Hungaroring és a Forma-1 Magyar Nagydíj jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Sugimoto Márkó Daichi
: Sugimoto Márkó Daichi
A Forma 1, mint megasportrendezvény és a Hungaroring hatása Budapest turizmusára
: Ódor Adrienn Erika
: Ódor Adrienn Erika
A Forma-1 szerteágazó turisztikai hatásai Magyarországon, és kapcsolata a fenntarthatósággal
: Zentai Eszter
: Zentai Eszter
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Nemzetközi szállodavállalatok stratégiáinak összehasonlító elemzése
: Cseh Eszter
: Cseh Eszter
Vállalat- és márkaépítési problémák és megoldások művészeti ágazatokban
: Szegedi Sára
: Szegedi Sára
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Tabloidization of Formula 1’s Media Communication
: Pogonyi Márton
: Pogonyi Márton
Globális márkák és egyéni sikerek a Forma-1-ben Hogyan alakította a Red Bull Racing és Max Verstappen dominanciája a sportág jövőjét?
: Czető Erzsébet
: Czető Erzsébet
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Formula 1 közösségi média marketingkommunikációs innovációi
: Horváth Bence
: Horváth Bence
A közterületi média átalakulása Kihívások és lehetőségek a digitális korszakban.
: Bata Viktor András
: Bata Viktor András
A kormány kis- és középvállalkozások fejlesztési stratégiáinak összehasonlítása
: Szulics Petra
: Szulics Petra
A Forma 1 gazdasági felépítése, valamint a 2017-es tulajdonos váltás körülményei és hatásai a sportra
: Laczó Nóra Gabriella
: Laczó Nóra Gabriella
Az Európai Unió és a NATO kibervédelmi stratégiáinak összehasonlítása.
: Kovács Laura
: Kovács Laura
Helyi média átalakulása a változó üzleti környezetben
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Egy nemzetközi cég leányvállalatának egyéni és integrált online megjelenési előnyei és hátrányai a Liberty Incentive és Kongresszus Budapest Kft. példáján keresztül
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Verseny a fenntartható jövőért - A különböző fenntarthatósági szempontok érvényesülése a Forma-1-es Magyar Nagydíj példáján keresztül
: Ökrös Levente
: Ökrös Levente
A COVID-19 válságkezelési stratégiáinak eredményessége Magyarországon a lakosság körében
: Buzási-Ország Anna
: Buzási-Ország Anna
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó
: Dóczi Ildikó
Donald Trump elnökválasztási stratégiáinak változása a 21. század modern választási rendszerében
: Nagy Alexandra Natasa
: Nagy Alexandra Natasa
Startup, mint vállalkozási forma, szemlélet, trend
: Csaba Viktória Klára
: Csaba Viktória Klára
Similar Items
-
Imázsépítés a Forma 1 világában
: Zentai Mónika -
Marketing a Forma-1-ben
: Csépányi Sándor -
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik -
A Forma-1 fenntarthatósági stratégiája
: Józsa Gellért -
A Forma-1 Magyar Nagydíj fenntarthatósága
: Kovács Márton Zsolt