Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Jenni
További közreműködők: Hajdu Noémi
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménymarketing
fenntarthatóság
fogyasztói magatartás
márka
márkahűség
omnichannel marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat bemutatja az omnichannel marketing lényegét és sajátosságait. Valamint a márka fejezetben szó lesz a márkahűségről, márkaértékről és a fenntarthatóságról. Online és offline csatornákról is készült külön fejezet, amelyben a főbb csatornák kerültek kifejtésre. Minden fejezetben ismertettem külön az említett témákat, illetve a dm vállalati oldalról is hozok példákat. Továbbá a szakdolgozat rávilágít a pozitív vásárlói élmény fontosságára. Célom az volt, hogy bemutassam az említett témák relevanciáját és összefüggéseit egy teljesen aktuális témában, ami a mindennapjaink része. Kutatásom során választ kaptam a hipotézisekre és kutatási kérdéseimre.