Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Jenni
További közreműködők: Hajdu Noémi
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménymarketing
fenntarthatóság
fogyasztói magatartás
márka
márkahűség
omnichannel marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58736
005 20251027142330.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Jenni 
245 1 0 |a Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből  |c Varga Jenni  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat bemutatja az omnichannel marketing lényegét és sajátosságait. Valamint a márka fejezetben szó lesz a márkahűségről, márkaértékről és a fenntarthatóságról. Online és offline csatornákról is készült külön fejezet, amelyben a főbb csatornák kerültek kifejtésre. Minden fejezetben ismertettem külön az említett témákat, illetve a dm vállalati oldalról is hozok példákat. Továbbá a szakdolgozat rávilágít a pozitív vásárlói élmény fontosságára. Célom az volt, hogy bemutassam az említett témák relevanciáját és összefüggéseit egy teljesen aktuális témában, ami a mindennapjaink része. Kutatásom során választ kaptam a hipotézisekre és kutatási kérdéseimre. 
695 |a élménymarketing 
695 |a fenntarthatóság 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a márka 
695 |a márkahűség 
695 |a omnichannel marketing 
700 1 |a Hajdu Noémi  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736/1/Varga%20Jenni%20szakdolgozat%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736/2/Varga%20Jenni_szakdolgozat_k%C3%BCls%C5%91_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736/3/Varga%20Jenni_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés