Omnichannel marketing a retail oldalról és a fogyasztók szemszögéből
Elmentve itt :
| Szerző: | Varga Jenni |
|---|---|
| További közreműködők: |
Hajdu Noémi
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | élménymarketing fenntarthatóság fogyasztói magatartás márka márkahűség omnichannel marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58736 |
Hasonló tételek
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta
: Varga Gréta
The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic
: Cziráky Luca Zsuzsanna
: Cziráky Luca Zsuzsanna
Hírek két oldalról
: Pintér Alexandra
: Pintér Alexandra
Csomagszállító szolgáltatókkal szembeni elvárások a fogyasztók szemszögéből
: Básti Csaba
: Básti Csaba
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Csomagolásmentes üzletek helyzete Magyarországon a fogyasztók szemszögéből
: Barabás Erzsébet Margit
: Barabás Erzsébet Margit
Flottakezelés egy induló cég és a fogyasztók szemszögéből
: Bán Szabolcs
: Bán Szabolcs
Közbeszerzési projekt ajánlattevői oldalról
: Hegedűs-Czene Mariann
: Hegedűs-Czene Mariann
The marketing plan to open a new retail outlet
: Horváth-Zsikó Gréta
: Horváth-Zsikó Gréta
The Role of Digitization in Retail
: Sipos Gergely Miklós
: Sipos Gergely Miklós
Information management, attractive packaging and retail logistics as drivers for the retail sector’s performance
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Okosórák a fogyasztók szemszögéből – divatos kiegészítő, vagy kihasználható technológia?
: Molnár Blanka
: Molnár Blanka
Omnichannel - Értékesítési csatornák összehangolt irányításának vizsgálata és ahhoz szükséges informatikai rendszer tervezése egy piacvezető biztosító számára
: Kiss Viktória Zsuzsanna
: Kiss Viktória Zsuzsanna
Innovation inside tourism and retail
: Kende Máté Márton
: Kende Máté Márton
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Gluténmentes étkezés a hazai fogyasztók szemszögéből, a Bonita Bisztró példáján keresztül
: Orodán Éva
: Orodán Éva
Toborzás közösségi oldalról - verseny a fiatalok jelentkezéséért
: Simon Bence
: Simon Bence
Disruptive technologies & artificial intelligence in retail
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
Franchise's role in retail growing strategies
: Szabó Márton
: Szabó Márton
The Role of the Retail Sector in the Taiwanese Macroeconomy
: Soós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
: Soós Gabriella, et al.
Megjelent: (2022)
Reconsidering Places and Spaces in Retail Business
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
: Kovács András, et al.
Megjelent: (2023)
The role of franchise in retail growth strategy
: Shi Junfeng
: Shi Junfeng
Lehet fenntartható egy forrócsokoládé? A fenntarthatóság kihívásai és lehetőségei a fogyasztók szemszögéből
: Nagy Bettina
: Nagy Bettina
Fiatalok megcélzása a reklámokban ügynökségi és ügyfél oldalról
: Bakonyi Máté
: Bakonyi Máté
Employer branding at a multinational retail organization
: Csobán Ádám
: Csobán Ádám
Az emberi erőforrás menedzsment gazdasági és közigazgatási oldalról
: Tóth Tímea
: Tóth Tímea
E-kereskedelem a kiscsomagos küldemények piacán szállítmányozói oldalról
: Siska Fanni
: Siska Fanni
How does digitalization affect the retail industry
: Huang Linjing
: Huang Linjing
The consumer behavior in retail sector in Kazakhstan and Hungary
: Katay Bexultan
: Katay Bexultan
The transformation of food retail Analysing the influence of automated commerce on traditional stores, supermarkets, and e-commerce platforms
: Csillik Ferenc János
: Csillik Ferenc János
A GDPR kapcsán felmerülő ellentmondások vállalati és fogyasztói oldalról
: Brindusán Mátyás
: Brindusán Mátyás
Készlet- és raktároptimalizálás az Auchan Retail Magyarországnál
: Sándor Dávid Péter
: Sándor Dávid Péter
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola
: Hepke Viola
Színház a másik oldalról, szakmai beszámoló a gyakorlati félévről
: Németh Jennifer
: Németh Jennifer
A szervezetállítás folyamatának és hatásainak vizsgálata szervezetállítói és kliens oldalról
: Nagy Edina Anna
: Nagy Edina Anna
A Z generáció megjelenése a munkaerőpiacon munkavállalói és munkáltatói oldalról
: Mentes Miklós Farkas
: Mentes Miklós Farkas
Hasonló tételek
-
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente -
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga -
Lakossági jelzáloghitelezés értékbecslési oldalról
: Varga Gréta -
The benefits of implementing Omnichannel practices for a company based in Central Europe after the pandemic
: Cziráky Luca Zsuzsanna -
Hírek két oldalról
: Pintér Alexandra