A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holdampf Laura Kata
További közreműködők: Furcsa Dr. Laura
Futó Roland
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:narratív meggyőzés
reklámetika
reklámhatékonyság
reklámpszichológia
storytelling reklám
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58741
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom a storytelling reklámok témáját járja körül. Kifejtem a történetmesélő reklámok kialakulását, felépítését és a különböző narratív és audiovizuális eszközeit is ismertetem. A reklámok olyan pszichológiai aspektusait, mint az attitűd vagy a tudatalatti érzelmi befolyását is bemutatom. A dolgozat célja, hogy bebizonyítsam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak a racionális reklámoknál. A kutatási cél bizonyításához reklámokat és statisztikákat is elemeztem. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak és kedveltebbek is a racionális reklámoknál.