A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Holdampf Laura Kata
További közreműködők: Furcsa Dr. Laura
Futó Roland
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:narratív meggyőzés
reklámetika
reklámhatékonyság
reklámpszichológia
storytelling reklám
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58741

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58741
005 20251027142337.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Holdampf Laura Kata 
245 1 2 |a A storytelling, azaz a történetmesélés hatékonysága a reklámozásban  |c Holdampf Laura Kata  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom a storytelling reklámok témáját járja körül. Kifejtem a történetmesélő reklámok kialakulását, felépítését és a különböző narratív és audiovizuális eszközeit is ismertetem. A reklámok olyan pszichológiai aspektusait, mint az attitűd vagy a tudatalatti érzelmi befolyását is bemutatom. A dolgozat célja, hogy bebizonyítsam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak a racionális reklámoknál. A kutatási cél bizonyításához reklámokat és statisztikákat is elemeztem. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy a storytelling reklámok hatékonyabbak és kedveltebbek is a racionális reklámoknál. 
695 |a narratív meggyőzés 
695 |a reklámetika 
695 |a reklámhatékonyság 
695 |a reklámpszichológia 
695 |a storytelling reklám 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Furcsa Dr. Laura  |e ths 
700 1 |a Futó Roland  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58741/1/Holdampf%20Laura%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58741/2/Holdampf%20Laura%20Kata%20belso-biralo-alapkepzes%202025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58741/3/kulso_biralat_futo_roland.pdf  |z Dokumentum-elérés