Az influencer marketing hatásai és buktatói

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Nóra Anna
További közreműködők: Harsányi Dávid Péter
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:hitelesség
influencer
influencer marketing
közösségi média
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58743

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58743
005 20251027142339.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Juhász Nóra Anna 
245 1 3 |a Az influencer marketing hatásai és buktatói  |c Juhász Nóra Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Az inluencer marketing hatékony választás lehet marketing szempontból, de jelentős kutatást igényel. Kreatívan kell alkalmazni, hogy ki lehessen tűnni a tömegből. A siker kulcsa a fogyasztók igényeiknek kiismerése, majd a hitelesség fenntartása és az értékek megőrzése. A kutatásom alapján a legtöbb esetben hasonló hibák miatt lesz veszteséges egy befolyásolókat alkalmazó kampány. A felhasználóknak fontos a megfelelő személy kiválasztása és a természetesség érzete. Jellemzően kritikusabban néznek a fizetett tartalmakra. Kevesebben vásárolnak impulzívan, szeretnek saját kutatást végezni. Minden lehetőség adott, hogy sikeresen alkalmazhatóak legyenek a tartalomgyártók, de elengedhetetlen mély kutatást végezni előtte. Ismerni kell, hogy az adott vállalat profiljába mi illik bele. 
695 |a hitelesség 
695 |a influencer 
695 |a influencer marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a online reklám 
700 1 |a Harsányi Dávid Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58743/1/Az%20influencer%20marketing%20hat%C3%A1sai%20%C3%A9s%20buktat%C3%B3i%20-%20Juh%C3%A1sz%20N%C3%B3ra%20Anna%20-%20KPG1PK%20-%20doga.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58743/2/nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58743/3/Biralat_Juhasz_Nora.pdf  |z Dokumentum-elérés