A Bárdi Autó Zrt.
Elmentve itt :
| Szerző: | Szekeres Panni |
|---|---|
| További közreműködők: | Mezőné Dr. Oravecz Titanilla Éva |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | autóalkatrészek autóipar fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség szervezeti felépítés szervezeti működés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58759 |
Hasonló tételek
A MAGYAR AUTÓKERESKEDELEM SAJÁTOSSÁGAI A DUNA AUTÓ ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK TÜKRÉBEN
: Varjasi Gergő
: Varjasi Gergő
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara
: Smírer Barbara
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin
: Kóczián Katalin
Az Unix autó Kft. logisztikai rendszere
: Nagy Lőrinc Ambrus
: Nagy Lőrinc Ambrus
Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása
: Angi Tamás Nimród
: Angi Tamás Nimród
A magyar járműipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
: Ádám Kristóf Éliás
Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.
: Meiszter Miklós
: Meiszter Miklós
A szolgáltatásmarketing egy autós asszisztencia-biztosítás esetében
: Váradi Regina
: Váradi Regina
A magyar autóipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
Megjelent: (2018)
: Ádám Kristóf Éliás
Megjelent: (2018)
Autó alkatrész beszerzésének folyamata a Porsche Inter Auto Hungária Kft. bemutatásán keresztül normál és egyedi megrendelések alapján
: Palik Zsófia
: Palik Zsófia
Az UNIX Autó Kft. beszerzési rendszerének elemzése
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Ökológiai lábnyom vizsgálata az autó alkatrész iparágban
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Az Unix Autó Kft arculatának átfogó elemzése
: Lackner Gergely Márk
: Lackner Gergely Márk
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Szervizköltségek elszámolása a Spirit Auto Kft. példáján keresztül
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Versenyképesség aspektusai az Unix Autó Kft. példáján keresztül
: Bartók Balázs
: Bartók Balázs
A vezetői számvitel a Volvo Autó Hungária Kft gyakorlatában
: Vercsekné Ferenczi Nóra
: Vercsekné Ferenczi Nóra
A válság és hatásai az Autó Triplex Kft-re
: Jutasiné Nagy Erika
: Jutasiné Nagy Erika
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
Autókereskedelmi vállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban Autó-Zalán Kft.
: Franerné Ferenczi Anita
: Franerné Ferenczi Anita
A magyar multinacionális vállalatok nemzetköziesedése az UNIX Autó Kft. tekintetében
: Ella Dorottya
: Ella Dorottya
Autóipari beszállító stratégiai helyzete az elektromos autó trend elemzésén keresztül.
: Papp Zsuzsa
: Papp Zsuzsa
Az utóbbi évek autó-lízingpiac trendjének vizsgálata statisztikai módszerek tükröbén
: Hevér Andrea
: Hevér Andrea
A fogyasztói szokások bemutatása a használt és az új autó piacon
: Zsebők Ádám
: Zsebők Ádám
Vezetői számvitel eszközei egy változó autós világban a Marsal Kft-nél
: Nagy András
: Nagy András
Az AutoGR bevezetésének hatékonysága a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Gyenes Dóra
: Gyenes Dóra
Közúti árufuvarozás, az autó-és élelmiszeripari fuvarfeladatok összehasonlítása a J&S Speed Kft-nél
: Maller Eszter
: Maller Eszter
A BYD magyarországi piacra lépésének vizsgálata és várható hatásai az elektromos autó piacra
: Székely Vivien Bianka
: Székely Vivien Bianka
L'auto-promotion des auteurs dans l'espace numérique une étude de cas de la présence en ligne de Brandon Sanderson
: Perovics Nóra
: Perovics Nóra
A közösségi gazdaság terjedésének hatásai, haszonélvezői, illetve károsultjai; fókuszban az autó-megosztás (Uber, Wunder)
: Tormási Fanni
: Tormási Fanni
Az Unix Autó Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján
: Sápi Bettina
: Sápi Bettina
Az Auto-Kanizsa Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az éves beszámolók alapján
: Szántó Adrienn
: Szántó Adrienn
Az Unix Autó Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Juhász Ildikó
: Juhász Ildikó
Vállalati kultúra a Porsche Inter Autó Hungária Kft. gyakorlatában Válságkezelés és a vállalati kultúra kapcsolata
: Neubauer Orsolya Zita
: Neubauer Orsolya Zita
A sikeres üzleti tárgyalás és kommunikáció szerepe a szolnoki székhelyű Tóth Autó gépjárműkereskedelmi vállalkozás értékesítési stratégiájában
: Galó Áron Ferenc
: Galó Áron Ferenc
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Az Auto Palace Hungary Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2015-2017. évi beszámolók alapján
: Barát Vivien
: Barát Vivien
A nemzetközi és az európai uniós szabályozások hatása a magyar autó- és alkatrészgyártók tevékenységére és az iparág fejlődésére
: Lilli Bernadett
: Lilli Bernadett
Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében
: Kormos Panni
: Kormos Panni
Hasonló tételek
-
A MAGYAR AUTÓKERESKEDELEM SAJÁTOSSÁGAI A DUNA AUTÓ ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK TÜKRÉBEN
: Varjasi Gergő -
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara -
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel -
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin -
Az Unix autó Kft. logisztikai rendszere
: Nagy Lőrinc Ambrus