Videójáték az egész világ - Gamifikációs eszközök használata a magyarországi vezető kereskedelmi televíziós csatornák és streaming szolgáltatók esetében
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | Gamifikáció interaktivitás játékok Magyarország streaming televízió televíziózás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58760 |
| Abstract: | Szakdolgozatomban arra a kérdésre keresem a választ, hogy milyen gamifikációs eszközöket használnak a magyarországi vezető kereskedelmi csatornák és streaming szolgáltatások. Gamifikációnak számít minden olyan gyakorlat, mely játékokból ismert mechanizmusokat nem játékos környezetben használ fel. Streaming és televíziós felületek esetében célja a fogyasztók aktív részvételének növelése, ezzel személyesebb élmény szolgáltatása, mely növeli a nézőmegtartás mértékét. Érdekel, hogy ténylegesen gazdagabb élményben részesül–e a néző vagy csak az interaktivitás látszatát felhasználva próbálják fenntartani a figyelmét? |
|---|