Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolozs Nóra Henriett
További közreműködők: Ludman Fruzsina
Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói társadalom
luxusmárka
márka
márkahűség
márkastratégiák
társadalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58773
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom középpontjában a luxus- és prémium márkák társadalmi pozicionálásának marketingeszközökkel történő alakítása áll. A dolgozat alatt bemutatom a márkák szerepét az identitásképzésben, a luxusmárkák sajátosságait, valamint ikonikus példák – Gucci, Cartier, Rolls-Royce – történetét és pozicionálását. Primer kutatással feltárom, hogyan érzékelik a fogyasztók a luxusmárkák státuszformáló szerepét, és milyen hatással van mindez a vásárlói döntésekre, különösen a digitális térben. A kutatásom következtetései marketingstratégiai javaslatokat is megfogalmaznak a prémium szektor szereplői számára.