Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolozs Nóra Henriett
További közreműködők: Ludman Fruzsina
Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói társadalom
luxusmárka
márka
márkahűség
márkastratégiák
társadalom
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58773

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58773
005 20251027142411.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kolozs Nóra Henriett 
245 1 0 |a Marketing a luxusszektorban Hogyan alakítják a prémium márkák társadalmi pozicionálását  |c Kolozs Nóra Henriett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom középpontjában a luxus- és prémium márkák társadalmi pozicionálásának marketingeszközökkel történő alakítása áll. A dolgozat alatt bemutatom a márkák szerepét az identitásképzésben, a luxusmárkák sajátosságait, valamint ikonikus példák – Gucci, Cartier, Rolls-Royce – történetét és pozicionálását. Primer kutatással feltárom, hogyan érzékelik a fogyasztók a luxusmárkák státuszformáló szerepét, és milyen hatással van mindez a vásárlói döntésekre, különösen a digitális térben. A kutatásom következtetései marketingstratégiai javaslatokat is megfogalmaznak a prémium szektor szereplői számára. 
695 |a fogyasztói társadalom 
695 |a luxusmárka 
695 |a márka 
695 |a márkahűség 
695 |a márkastratégiák 
695 |a társadalom 
700 1 |a Ludman Fruzsina  |e ths 
700 1 |a Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58773/1/Szakdolgozat%202025%20KNH.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58773/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Ludman%20Fruzsina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58773/3/Kolozs%20N%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés