Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sári Natália
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
vásárlás
vásárlói magatartás
vásárlók
vevők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58779

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58779
005 20251027142416.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sári Natália 
245 1 0 |a Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül  |c Sári Natália  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Kutatásom során szerettem volna jobban megismerni a vásárlási szokásokat és annak befolyásoló tényezőit. Azért választottam ezt a téma, mert a mai világban már mindenhol találkozhatunk vásárlással, még úgy is, ha nem volt tervezett a vásárlás. Rengeteg vásárlói típus létezik a mai világban és számos olyan tényező, amely a fogyasztó akaratán kívül befolyásolni tudja a vásárlási szokásokat. Én magam is sokszor szembe találkozom sok ilyen tényezővel és ezt szerettem volna jobban megvizsgálni, hogy a fogyasztók milyen rutint alakítottak ki a vásárlásnál és, hogyan védekeznek ezek ellen a tényezők ellen. Továbbá, hogy még jobban megismerjem ezeket a szokásokat belevontam egy olyan vállalat márkáját és termékeit illetve szolgáltatásait, amely által jól szemlélhető, hogy a fogyasztó mi alapján dönt és mi alapján hozza meg a döntés, hogy vásároljon. 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a vásárlás 
695 |a vásárlói magatartás 
695 |a vásárlók 
695 |a vevők 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58779/1/z%C3%A1r%C3%B3dolgozat1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58779/2/S%C3%A1ri%20Nat%C3%A1lia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés