Online média és tartalom fogyasztási szokások vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Meggyes Tünde
További közreműködők: Andrássy Attila
Rausch Ádám
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói szokások
influencer marketing
internet
közösségi média
marketingkutatás
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58781
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az online média és tartalomfogyasztási szokásokat vizsgáltam, mivel ez egy mindannyiunkat érintő, egyre jelentősebb témakör. Kutatásomban feltártam a globális és hazai trendeket, valamint az elmúlt évek változásait az online térhasználatban. Elemeztem a generációk közötti különbségeket, és megvizsgáltam, milyen tartalmakat kedvelnek a különböző korosztályok. Az elméleti részben bemutattam az online marketinget, közösségi médiát, influenszermarketinget és a fogyasztói magatartást. Primer kutatásként kérdőíves felmérést végeztem, hogy feltérképezzem a válaszadók online szokásait munkához és szabadidőhöz kapcsolódóan.