A Vállalati Hírnévmenedzsment Megjelenése A Közösségi Médiában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ignácz Zsófia
További közreműködők: Molnár Szilvia
Zelena Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hírnévmenedzsment
kommunikáció
közösségi média
Reputáció
vállalati hírnév
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58782

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58782
005 20251027142419.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ignácz Zsófia 
245 1 2 |a A Vállalati Hírnévmenedzsment Megjelenése A Közösségi Médiában  |c Ignácz Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Absztrakt A szakdolgozatom a vállalati hírnévmenedzsment megjelenését vizsgálja a közösségi média kapcsán. Célja feltárni a vállalatok életében jelenlévő hírnévmenedzsment működését, mindemelett a hírnév építését és annak kezelését. A primer és szekunder kutatásból létrejövő szakdolgozat részletesen bemutatja a vállalati hírnévmenedzsment kulcsfontosságú elemeit, átfogóan vizsgálja a vállalati hírnévre ható tényezőket, amelyek a közösségi média szerves részét képezik. A kutatáshoz szakemberek tudományos anyagait használom fel, többek között Szűts Zoltán Online című könyvét (Szűts, 2018), Szeles Péter, Szűts tamás ,Varga Zsolt Hírnévmenedzsment című tudományos kiadványát (Szeles, &Szűts, & Varga, 2014), Kluasz Melinda A közösségi média nagykönyve című szakkönyvét (Klausz, 2016.) , illetve Papp- Váry Árpád Ferenc Az Influencer Marketing Alapjai- Gyakorlati Áttekintés című művét (Papp-Váry, 2020). A szakemberek által létrehozott tanulmányok elemzése alapján részletesen beláthatunk a reputáció és a közösségi média kapcsolati rendszerébe, valamint a vállalatok, a közösségi média és a reputáció hármas egységébe. A dolgozat célja, hogy választ adjon arra, hogyan válik a vállalati hírnév alakítása tudatos folyamattá az online térben. Továbbá rávilágít arra is, hogy a közösségi média nem csupán kommunikációs csatorna, hanem egyben kockázati és lehetőséget adó tér is a vállalatok számára. A dolgozatomban kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy bemutassam, miként alakítják a vállalatok online jelenlétüket, milyen stratégiákat alkalmaznak a hírnévmenedzsment során, és hogyan kezelik a negatív visszajelzéseket vagy válsághelyzeteket a digitális térben. 
695 |a hírnévmenedzsment 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a Reputáció 
695 |a vállalati hírnév 
700 1 |a Molnár Szilvia  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58782/1/SZAKDOLGOZAT-%20Igna%CC%81cz%20Zso%CC%81fia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58782/2/KB_Ignacz_Zsofia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58782/3/opp_h%C3%ADrnv_Ign%C3%A1cz.pdf  |z Dokumentum-elérés