A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pethő Rebeka
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói preferenciák
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
márkahűség
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58796
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom elkészítésének célja, hogy a Milka csokoládé példáján keresztül feltárja, hogyan befolyásolja a marketingkommunikáció a Z-generáció fogyasztói megítélését. Az elméleti háttér áttekintette a marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás jellemzőit, valamint a hazai csokoládépiac környezeti tényezőit. A primer kutatás során kvantitatív módszert, online kérdőíves felmérést végeztem a Z generáció körében. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a Milka marketingkommunikációja pozitív érzéseket vált ki a célcsoportból, a márka ismertsége kiemelkedő, és az üzenetek következetesen kapcsolódnak a fogyasztók fejében a márkához. A kutatási hipotézisek igazolást nyertek, a vizsgálat eredményei pedig alátámasztották, hogy a marketingkommunikáció jelentős hatást gyakorol a fogyasztói megítélésre a vizsgált célcsoportban.