A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pethő Rebeka
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói preferenciák
fogyasztói szokások
marketingkommunikáció
márkahűség
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58796

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58796
005 20251027142433.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Pethő Rebeka 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban  |c Pethő Rebeka  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozatom elkészítésének célja, hogy a Milka csokoládé példáján keresztül feltárja, hogyan befolyásolja a marketingkommunikáció a Z-generáció fogyasztói megítélését. Az elméleti háttér áttekintette a marketingkommunikáció és a fogyasztói magatartás jellemzőit, valamint a hazai csokoládépiac környezeti tényezőit. A primer kutatás során kvantitatív módszert, online kérdőíves felmérést végeztem a Z generáció körében. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a Milka marketingkommunikációja pozitív érzéseket vált ki a célcsoportból, a márka ismertsége kiemelkedő, és az üzenetek következetesen kapcsolódnak a fogyasztók fejében a márkához. A kutatási hipotézisek igazolást nyertek, a vizsgálat eredményei pedig alátámasztották, hogy a marketingkommunikáció jelentős hatást gyakorol a fogyasztói megítélésre a vizsgált célcsoportban. 
695 |a fogyasztói preferenciák 
695 |a fogyasztói szokások 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a márkahűség 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58796/1/04.26.%20Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58796/2/Peth%C5%91%20Rebeka.pdf  |z Dokumentum-elérés