A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban
Saved in:
| Main Author: | Pethő Rebeka |
|---|---|
| Other Authors: | Jäckel Dr. Katalin |
| Format: | Project work |
| Kulcsszavak: | fogyasztói preferenciák fogyasztói szokások marketingkommunikáció márkahűség Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58796 |
Similar Items
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra
: Juhász Nóra
A csokoládé fogyasztói magatartásának vizsgálata generációs különbségekkel
: Czigler Dóra
: Czigler Dóra
"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya
: Szarka Viktória
: Szarka Viktória
A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása
: Dani Patrik
: Dani Patrik
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel
: Elbert Dénes Sámuel
A Kvikk Lunsj csokoládé marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Fehér Orsolya
: Fehér Orsolya
Marketingkommunikáció és szponzoráció hatása a hazai kulturális rendezvények és könnyűzenei fesztiválok népszerűségére és megítélésére a Fishing on Orfű esettanulmánya
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet
: Szele Réka Erzsébet
Csokoládé-Fogyassza egészséggel!
: Márkus Csilla
: Márkus Csilla
Csokoládé Marketing Bemutatása
: Kovics Tamás
: Kovics Tamás
A fogyasztói magatartás a sütőipari termékek esetében és a Z generáció elemzése
: Dankó Boglárka
: Dankó Boglárka
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
A hazai csokoládé gasztrokultúra
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése
: Tóth Gergő Levente
: Tóth Gergő Levente
Lifestyle influencerek hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Gálik Gréta
: Gálik Gréta
A kakaófától a csokoládé készítésig, a csokoládétól a magyarországi csokoládé fogyasztási szokásokig
: Szalontai Patrik Zoltán
: Szalontai Patrik Zoltán
Marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése a Nike példáján keresztül a Z generáció körében.
: Rádler Anasztázia
: Rádler Anasztázia
A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
: Krizsán Kitti
: Krizsán Kitti
A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára
: Tóth Laura
: Tóth Laura
A csokoládé szerepe a vendéglátásban
: Lenkei Mónika
: Lenkei Mónika
A csokoládé felhasználása a gasztronómiában
: Molnár Diána Roxána
: Molnár Diána Roxána
A gyógyszervállalatok marketingkommunikációs eszköztárának adaptációja a Z generáció a magyar fogyasztói piacon való megjelenéséhez
: Mezei Ádám
: Mezei Ádám
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
Z generáció környezettudatos fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Szőnyi Cintia Lia
: Szőnyi Cintia Lia
A közvetett költségek változásának hatása a Csokoládé Bt. eredményére
: Takács Anna
: Takács Anna
Pénzügyi kultúra és közpénzügyi tudatosság a Z generáció esetében
: Harth Melinda
: Harth Melinda
A csokoládé történelme, jelene és jövője
: Szakmár Alexandra Brigitta
: Szakmár Alexandra Brigitta
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Kuponok és kapcsolódó Z generációs fogyasztói trendek
: Bélteky Fruzsina
: Bélteky Fruzsina
Az érzelmi intelligencia jelentősége a vezetői munkában, hatása a szervezeti elkötelezettségre és a szervezeti kultúra megítélésére
: Murányi Sára
: Murányi Sára
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Generációs marketing, A Z generáció fogyasztói magatartása, különös tekintettel fesztiválozási szokásaik
: Kaczkó Enikő
: Kaczkó Enikő
A csokoládé terjedése és felhasználási módjai Magyarországon
: Veréb Anna
: Veréb Anna
Csokoládé és manufakturális bonbonok a gasztronómia világában
: Bognár Máté
: Bognár Máté
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Influenszerek hatása a Z generáció mobilhasználatára
: Jónap Borbála
: Jónap Borbála
A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében
: Dinh Huong Giang
: Dinh Huong Giang
A z generáció érdeklődése és fogyasztói szokásai a turizmusban
: Jankovics Aliz Janka
: Jankovics Aliz Janka
Similar Items
-
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra -
A csokoládé fogyasztói magatartásának vizsgálata generációs különbségekkel
: Czigler Dóra -
"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya
: Szarka Viktória -
A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása
: Dani Patrik -
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel