Luxus vagy alapvető szükséglet? Az internet szerepe napjainkban, avagy miért elképzelhetetlen nélküle az élet.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Katona Patrik
Other Authors: Galambos Bettina Rebeka
Szabó Edit
Format: Thesis
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
internet
marketing
motiváció
percepció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58801

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58801
005 20251027142439.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Katona Patrik 
245 1 0 |a Luxus vagy alapvető szükséglet? Az internet szerepe napjainkban, avagy miért elképzelhetetlen nélküle az élet.  |c Katona Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatómunkám során az internet napjainkban betöltött szerepét kívántam alaposabban megvizsgálni az X, Y és Z generációs csoportok tekintetében. Az internet egészen hosszú utat járt be, hogy elérje napjaink formáját, mely nélkül a legtöbb ember el sem tudná képzelni az életét. Ezért úgy éreztem, hogy a téma aktualitásának köszönhetően kiváló alapot biztosít egy kutatás lebonyolításához. A szekunder kutatás során először az internet fejlődéstörténetét vizsgáltam meg annak érdekében, hogy megértsem milyen módon tett szert ekkora befolyásra az életünkben. Ezt követően az emberi motivációról végeztem kutatást, hogy megértsem mi alapján jönnek létre a szükségletek és mi alapján alakulnak ki az ezek kielégítését szolgáló motivációk. Ezt követően az internet szolgáltatás kiválasztása során megjelenő fogyasztói magatartást és az azt befolyásoló tényezők kutattam fel. Az utolsó lépésként pedig a Magyar Telekom portfolióját mutattam be annak érdekében, hogy bemutassam, hogy Magyarországon milyen feltételekkel lehet interneteléréshez jutni. A primer kutatás során kvalitatív és kvantitatív kutatást is végeztem. Mélyinterjút készítettem a Telekom egyik dolgozójával, majd online kérdőíves megkérdezés során az internet használati szokásokat, az internet helyzetét napjainkban, a közösségi média helyzetét és az internet megszerzésének módjait vizsgáltam. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a internet 
695 |a marketing 
695 |a motiváció 
695 |a percepció 
700 1 |a Galambos Bettina Rebeka  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58801/1/Luxus%20vagy%20alapvet%C5%91%20sz%C3%BCks%C3%A9glet%20Az%20internet%20szerepe%20napjainkban%2C%20avagy%20mi%C3%A9rt%20elk%C3%A9pzelhetetlen%20n%C3%A9lk%C3%BCle%20az%20%C3%A9let..pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58801/2/K%C3%BCls%C5%91%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Katona%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58801/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Katona%20Patrik.pdf  |z Dokumentum-elérés