A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zwirn Dorottya Virág
További közreműködők: Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:döntési folyamat
fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
közösségi média
vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58811

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58811
005 20251027142447.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zwirn Dorottya Virág 
245 1 2 |a A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.  |c Zwirn Dorottya Virág  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Dolgozatom a közösségi média vásárlási döntésekre gyakorolt hatását vizsgálja a Mobilfox vállalat példáján keresztül. Bemutatom a vásárlási döntések elméleti hátterét, a közösségi média szerepét, valamint a Mobilfox vállalatot. Kvantitatív kérdőíves kutatással elemeztem, hogy a fogyasztóknak milyen tapasztalataik vannak a Mobilfox vállalattal és milyen vásárlás döntési szokásaik vannak. Eredményeim alapján javaslatokat fogalmazok meg a kutatási kérdéseim alapján, majd összegzem a dolgozatomat. 
695 |a döntési folyamat 
695 |a fogyasztó(k) 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a közösségi média 
695 |a vásárlói magatartás 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58811/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58811/2/SZD.Zwirn.Dorottya.pdf  |z Dokumentum-elérés