Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gáspár Lili
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Project work
Kulcsszavak:döntéshozatal
fogyasztói magatartás
influencer marketing
iparágak
Magyarország
vásárlási döntés
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58816

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58816
005 20251027142452.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gáspár Lili 
245 1 3 |a Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon  |c Gáspár Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Kutatásom során felmértem, hogy hogyan hat az influencer marketing a fogyasztók vásárlási döntéseire. Megvizsgáltam, hogy az influencerek mely ágazatokban (pl. szépségipar, technológia, stb.) tevékenykednek leginkább, valamint azt is, hogy mely területen képesek leginkább hatni a fogyasztókra. Mindemellett elemeztem az influencer marketing „bosszantó” tényezőit is, amelyek tudatában a marketingszakemberek különböző technikákkal képesek javítani a hatékonyság növelése érdekében. Végül választ kaphattam arra is, hogy a vásárlók milyen egyéb forrásokból tájékozódnak a „vásárlási út” során. 
695 |a döntéshozatal 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influencer marketing 
695 |a iparágak 
695 |a Magyarország 
695 |a vásárlási döntés 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58816/1/Az%20influencerek%20hat%C3%A1sa%20a%20v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si%20d%C3%B6nt%C3%A9sekre%20a%20Z%20gener%C3%A1ci%C3%B3%20tekintet%C3%A9ben%20Magyarorsz%C3%A1gon%20-%20G%C3%A1sp%C3%A1r%20Lili%20%28HBBKKF%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58816/2/G%C3%A1sp%C3%A1r%20Lili_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés