Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban
Elmentve itt :
| Szerző: | Varga-Piskor Dorina |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dr. Varga József László
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális marketing döntéshozatal hitelesség influencer influencermarketing marketing vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58819 |
Hasonló tételek
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Az Üzleti Intelligencia szerepe a vállalati döntéshozatalban
: Erdélyi Bence
: Erdélyi Bence
Az üzleti intelligencia eszközök szerepe és alkalmazása a vállalati döntéshozatalban
: Varga Patrik
: Varga Patrik
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat?
: Monori Kitti
: Monori Kitti
Az online marketingkommunikáció szerepe az utazással kapcsolatos döntéshozatalban.
: Karancsi Dorottya Anna
: Karancsi Dorottya Anna
Mitől hiteles egy gasztroblogger? A gasztronómiai influenszerek hitelességének megítélése a BGE KVIK alapszakos hallgatói körében
: Fekete-Frojimovics Zsófia, et al.
Megjelent: (2025)
: Fekete-Frojimovics Zsófia, et al.
Megjelent: (2025)
Az influencerek hatása az étrendkiegészítők vásárlási szokására és a fogyasztói magatartásra.
: Szkaliczki Dániel
: Szkaliczki Dániel
Az önköltségszámítás szerepe a vállalati döntéshozatalban elmélet és gyakorlat az UNICON Zrt. példáján keresztül
: Tárca-Lindenberger Zita
: Tárca-Lindenberger Zita
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili
: Gáspár Lili
Az adatok és az adatvizualizáció szerepe a marketing döntéshozatalban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
A számviteli információs rendszer szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Széplaky Anita
: Széplaky Anita
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Innováció a döntéshozatalban-BI adatvizualizáció
: Császár Dalma Gabriella
: Császár Dalma Gabriella
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
: Bene Róbert
: Bene Róbert
Az influencerek befolyása a fogyasztói magatartásra
: Pirzsók Dorina
: Pirzsók Dorina
Az intuíció, a torzítások és a hitelválság szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Kósa Tamás
: Kósa Tamás
Az önköltségszámítás szerepe a vezetői döntéshozatalban egy szolgáltató cég példáján keresztül
: Novák Renáta
: Novák Renáta
Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
: Simon Nóra
: Simon Nóra
Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében
: Pingiczer Anett
: Pingiczer Anett
Influencerek marketinghatása
: Kolumbán Kíra
: Kolumbán Kíra
Környezettudatos influencerek, és kampányaik társadalmi hatásai
: Durucz Dorina
: Durucz Dorina
Az AI influencerek szerepe a marketingkommunikációban virtuális személyiségek hatása a szépségiparra
: Vörös Tamás
: Vörös Tamás
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Hasonló tételek
-
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea -
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna -
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél -
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina -
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili