A kozmetikai termékek marketing hatásának vizsgálata a Rhode kozmetikai márka tükrében Az érzékszervi marketing jelentősége a márkakommunikációban
Saved in:
| Main Author: | Lesti-Gúth Zsófia |
|---|---|
| Other Authors: |
Dr Danyi-Boll Anikó
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | érzékszervi marketing kommunikációs stratégia kozmetikai cikkek márka márkahűség márkastratégiák online marketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58820 |
Similar Items
Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-
: Gúth Zsófia
: Gúth Zsófia
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
A zöld marketing jelentősége a fenntarthatóságban és a kozmetikai iparban
: Tárnoki Kata Lilla
: Tárnoki Kata Lilla
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Kozmetikai termékek online értékesítése belföldön The Body Shop hatása a vegán készítmények piacára és fogyasztói preferenciákra
: Körmendi Dóra
: Körmendi Dóra
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban
: Kocsis Kitti
: Kocsis Kitti
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Hujber Mónika
: Hujber Mónika
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében
: Arany Nóra
: Arany Nóra
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva
: Fenyősi Fruzsina Éva
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
Pszichológiai stratégiák alkalmazása a márkakommunikációban
: Deák Nikolett
: Deák Nikolett
Az influenszerek szerepe a márkakommunikációban
: Dávid Gréta Dorottya
: Dávid Gréta Dorottya
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a kozmetikai iparban
: Püspöki Kitti
: Püspöki Kitti
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Az érzékszervi marketing fogyasztóra gyakorolt hatása
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
: Babinecz Edit
: Babinecz Edit
A kozmetikai szolgáltatásnyújtás fejlesztési lehetőségei minőségtechnikai módszerek alkalmazásával
: Papdi Noémi
: Papdi Noémi
Fenntartható szépségipar, avagy a kozmetikai vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Horváth Aliza
: Horváth Aliza
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Az érzékszervi marketing hatása a fogyasztóra a Rossmann drogéria nyomában
: Püski Dorina
: Püski Dorina
CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban
: Zsemlye Ildikó
: Zsemlye Ildikó
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Közvetlen értékesítés a kozmetikai iparban, különös tekintettel az Avonra
: Rákosi Beáta
: Rákosi Beáta
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Similar Items
-
Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-
: Gúth Zsófia -
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin -
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma -
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia -
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla