Digitális kommunikáció social média menedzserek és ügyfeleik között

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dani Dorina
További közreműködők: Daru Fanni
Furcsa Dr. Laura
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális kommunikáció
Instagram
közösségi média
social média menedzser
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58828
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozat középpontjában a social media menedzserek és ügyfeleik közötti digitális kommunikáció sajátosságainak feltárása áll. A kutatás célja annak a vizsgálata, hogy milyen formában és minőségben zajlik az online kapcsolattartás, valamint hogyan befolyásolja ez az együttműködés eredményességét és a munkakapcsolatok alakulását. A dolgozat kvalitatív kutatáson alapul, amely során social media menedzserekkel és ügyfeleikkel készített félig strukturált interjúk segítségével gyűjtöttem adatokat. A tartalomelemzés során azonosított fő témák közé tartozik a kommunikáció rendszeressége, a visszajelzések szerepe, a bizalom kialakítása és a platformhasználat kérdése.A kutatás eredményei rávilágítanak arra, hogy a sikeres közösségi média menedzsmentben kulcsszerepet játszik a hatékony, célorientált és empatikus digitális kommunikáció.