Az MVM Dome marketing tevékenységeinek hatása a látogatók fogyasztói magatartására
Saved in:
| Main Author: | Tichov Sarolta |
|---|---|
| Other Authors: |
Pintér Zsanett
Szabó Edit |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás hírlevél kommunikációs eszközök közösségi média marketingkommunikáció MVM Dome reklám hatásmechanizmus |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58835 |
Similar Items
A sportközpontok szerepe a rendezvénypiacon, az MVM Dome-on keresztül bemutatva
: Egyed Emma Júlia
: Egyed Emma Júlia
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
A Cinema City moziba járó vendégek fogyasztói magatartása a Covid-19 fertőzés következtében
: Tichov Sarolta
: Tichov Sarolta
A kastélyszállók helyzete Magyarországon a látogatók megítélése alapján
: Rácz Bianka
: Rácz Bianka
Banki összeolvadás hatása az ügyfelek pénzügyi magatartására
: Kola Renáta Mária
: Kola Renáta Mária
A fenntarthatóság fontossága a látogatók számára a rendezvényeken és fesztiválokon
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
Gyógyfürdők, különös tekintettel a látogatók motivációira és véleményeire, Zala vármegyében
: Higyed Péter
: Higyed Péter
A Magyar Éremkibocsátó Kft. marketing tevékenységeinek elemzése
: Bártfai Veronika
: Bártfai Veronika
Egy uszoda tevékenységeinek/szolgáltatásainak marketing tervének kialakítása
: Reé Evelin Éva
: Reé Evelin Éva
Az Éléskamra Étterem marketing tevékenységeinek vizsgálata a marketingmix elemeivel
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
A látogatók kulturális szokásai a kultúraközvetítő intézményekben az X, Y, Z generáció tükrében
: Balog Emese
: Balog Emese
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
A Dome Facility Services Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése több év beszámolói alapján
: Klebik-Ratskó Mercédesz Judit
: Klebik-Ratskó Mercédesz Judit
A sportolók szabadidős tevékenységeinek vizsgálata
: Pavlovics Zsófia
: Pavlovics Zsófia
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
Az írországi falusi turizmus vizsgálata a látogatók, a kereslet és kínálat, valamint a területfejlesztés tükrében
: Ambrusz Nikoletta
: Ambrusz Nikoletta
A Cargill Magyarország Zrt. tevékenységeinek vizsgálata
: Kovács Lili
: Kovács Lili
A BKM környezetvédelmi tevékenységeinek PR stratégiája
: Kertész Dávid
: Kertész Dávid
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria
: Prutti Claudia Maria
Dejmark Kft. áruforgalmi tevékenységeinek elemző bemutatása
: Tóth Gabriella
: Tóth Gabriella
Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata
: Boronyák Dóra Emília
: Boronyák Dóra Emília
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Similar Items
-
A sportközpontok szerepe a rendezvénypiacon, az MVM Dome-on keresztül bemutatva
: Egyed Emma Júlia -
Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
: Nagy Dániel -
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta -
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton -
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra