Gasztronómiai tartalomgyártás kihívások, megítélés és fogyasztási szokások Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Róka Emese
További közreműködők: Miskolci Tibor András
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:gasztrobloggerek
gasztronómia
médiafogyasztási szokások
tartalomgyártás
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58841

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58841
005 20251027142516.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Róka Emese 
245 1 0 |a Gasztronómiai tartalomgyártás  |b kihívások, megítélés és fogyasztási szokások Magyarországon  |c Róka Emese  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a Dolgozatom a hazai gasztronómiai tartalomgyártás sajátosságait vizsgálja, különös tekintettel az online platformokon zajló fogyasztói szokásokra és a gasztrobloggerek szerepére. A digitális média térnyerésével az étkezési inspirációk forrásai jelentősen átalakultak, ami új elvárásokat támasztott a tartalomkészítőkkel szemben is. Kvantitatív kérdőíves kutatásomban 192 fő válaszait elemeztem, melynek során a gasztronómiai tartalomfogyasztás formáit, a platformpreferenciákat, valamint az influenszerek hitelességi szempontjait térképeztem fel. A kutatás rávilágított arra, hogy a fogyasztók a vizuálisan vonzó, gyorsan befogadható tartalmakat részesítik előnyben, különösen a videós platformokon, mint a TikTok, Instagram és YouTube. Emellett megerősítést nyert, hogy az egyszerű, gyorsan elkészíthető, megfizethető receptek iránti igény fokozódott, részben a jelenlegi gazdasági helyzet hatására. A COVID-időszak tartós hatásaként sokan ragaszkodnak az otthoni főzéshez és a tudatosabb alapanyag-használathoz. Dolgozatom célja, hogy a primer és szekunder adatok szintézisén keresztül átfogó képet adjon a hazai gasztronómiai tartalomgyártás jelenlegi trendjeiről, kihívásairól és a fogyasztói elvárások változásáról. 
695 |a gasztrobloggerek 
695 |a gasztronómia 
695 |a médiafogyasztási szokások 
695 |a tartalomgyártás 
695 |a tartalommarketing 
700 1 |a Miskolci Tibor András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58841/1/Gasztron%C3%B3miai%20tartalomgy%C3%A1rt%C3%A1s-R.E%2C%20z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58841/2/nyilatkozat%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58841/3/B%C3%ADr%C3%A1lat_bels%C5%91_R%C3%B3ka%20Emese.pdf  |z Dokumentum-elérés