A Starbucks Happy Hour promóció eladásösztönző hatásának és kommunikációs támogatásának elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | Skoda Anita |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kovács Dr. Ildikó
Szabó Dániel |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | eladásösztönzés fogyasztói magatartás kommunikációs stratégia marketingkommunikáció márkahűség |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58845 |
Hasonló tételek
The Effect of Longer Working Hours on Employee Outcomes
: Miralay Emral
: Miralay Emral
Tendenciák a multibrand promóció területén
: Mácsai Zsófia
: Mácsai Zsófia
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn
: Pintér Adrienn
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A promóciós weblapok dekorativitásának és hatékonyságának kapcsolata 2010-ben
: Tóbiás Réka
: Tóbiás Réka
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata
: Turcsán Dávid
: Turcsán Dávid
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
The contrasts of happiness between third and first world countries
: Franco Contreras Renata
: Franco Contreras Renata
Money Can't Buy Happiness - Or Can It An Economic View
: Barbir Mia
: Barbir Mia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Üzleti terv készítés egy újonnan induló promóciós ügynökség esetében
: Budai Péter
: Budai Péter
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.
: Vida Róbert
: Vida Róbert
Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben
: Pallagi Ivett
: Pallagi Ivett
A spanyol kkv-k finanszírozásának és támogatásának gyakorlata
: Szabó Anita
: Szabó Anita
Nyereményjáték folyamatainak és IT támogatásának modellezése
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Comparison of Hungary and Germany with regard to the Happy Planet Index and the Human Development Index
: Antal Katinka
: Antal Katinka
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
A mezőgazdasági vállalkozások támogatásának szükségessége Magyarországon
: Gunther Nóra
: Gunther Nóra
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
IT Audit és Audit támogatásának bemutatása nagyvállalati környezetben
: Petró Dávid László
: Petró Dávid László
Online eladásösztönző eszközök használatának megtérülése és a bennük rejlő vállalatfejlesztési lehetőségek a Danubius Hotels Group-nál
: Ékes Barbara
: Ékes Barbara
A hazai Starbucks tevékenységének és a fogyasztói szokásoknak az elemzése
: Ambrus Dorottya
: Ambrus Dorottya
A munkahelyi jóllét támogatásának lehetőségei tudatos irodatervezéssel
: Deák Adrienn
: Deák Adrienn
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata
: Bús Szilvia
: Bús Szilvia
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
Fiatalok kávéfogyasztási szokásai és tapasztalatai a Starbucks hálózat üzleteiben
: Vidor Zsófia
: Vidor Zsófia
A Nagycsaládosok autóvásárlási támogatásának közvetlen gazdasági hatásai a személygépjárműpiacra
: Kismartoni Ádám
: Kismartoni Ádám
A digitális átalakulás támogatásának vizsgálata a KKV-k körében
: Tóth Rebeka
: Tóth Rebeka
A vezetői döntések IT oldali támogatásának fejlődése, korszerű technológiai megoldások
: Bagi Tamás
: Bagi Tamás
Hasonló tételek
-
The Effect of Longer Working Hours on Employee Outcomes
: Miralay Emral -
Tendenciák a multibrand promóció területén
: Mácsai Zsófia -
A Bosch kommunikációs és promóciós kampánystratégiájának értékelő elemzése a Bosch Football kampányon keresztül
: Pintér Adrienn -
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea -
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás