Az emelkedő ingerküszöb hatásai a videojátéknarratívákra
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | kommunikációelmélet pszichológia szubkultúra videojáték videojáték fejlesztés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58846 |
| Kivonat: | Dolgozatomban a videójátékok történelmi, technikai, és kulturális aspektusait tekintem átszakmai és internetes források, illetve saját élmények alapján, különös tekintettel a narratívelemekre. A videójáték történelem fontosabb mérföldköveinek áttekintését a narratív elemekfőbb kategóriái szerint teszem meg, konkrét játékok és azok legfőbb elemeinek leírásánkeresztül. A videójátéknarratívák formáinak ismertetését követően, azok változását konkrétvideójáték sorozat (Batman Arkham univerzum) alapján vizsgálom. Ezen kívül a változásokkronológiai aspektusból történő fejlődését is áttekintem. A dokumentum több angol kifejezéstis tartalmaz, mivel a videójátékos szubkultúrában ezen angol kifejezések terjedtek el, és nemjellemző magyar nyelvű használatuk, azonban több esetben is lefordítottam ezeket akifejezéseket, az érthetőség kedvéért. |
|---|