Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Olivia Réka
További közreműködők: Kiss Dóra
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
gyógyfürdők
márka
márkaépítés
termálvíz
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58853
Leíró adatok
Kivonat:A márkák (brandek) ismerete mindennapjaink részévé vált már. Rengeteg márkát ismerünk, aminek legendás a tartóssága, szépsége, minősége, aminek megkérdőjelezhetetlen a hírneve, de nem csak ez által. Hogyan maradtak ezek fenn sok-sok éven át, és mit tehetünk a modern világunkban, ahol számolatlan márka vesz körül annak érdekében, hogy a már felépített, bevezetett brandet folytonossá, mindig jobbá, naprakészen vezető terméké tegyük.Olyanná, amihez hosszú időn keresztül igazodik egy szakma világa. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam márkaépítés fontosságát és elemezzem a Budapest Gyógyfürdői márkaépítését. Dolgozatom elengedhetetlen részét képezi a márka történetének, fejlődésének és elemeinek bemutatása, ezért ezzel kezdem a dolgozatomat. Márkaépítéssel kapcsolatos alapvető fogalmakat értelmezek, olyan megfogalmazásban, mely a kutatási irányomhoz a leginkább illeszkedik. Később kitérek turizmus marketingre és a termálvíz fontosságára és a hozzá tartozó tevékenységekre, hiszen fürdőket üzemeltető cégnél kulcsfontosságú. Majd folytatom márkaépítés és a Budapesti Gyógyfürdői és Hévvizei Zrt.-hez tartozó számomra elengedhetetlen információkkal úgy, hogy a szakdolgozatom logikusan épüljön fel. A dolgozatban egy 2023-as brand kutatás eredményeit vetem össze egy 2025-ben elvégzett új kutatással, feltárva a márkaismertség, a vendégelégedettség és a szolgáltatásokról alkotott vélemények változásait.