Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Olivia Réka
További közreműködők: Kiss Dóra
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
gyógyfürdők
márka
márkaépítés
termálvíz
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58853

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58853
005 20251027142527.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss Olivia Réka 
245 1 0 |a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. márkaépítés bemutatása és vizsgálata  |c Kiss Olivia Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A márkák (brandek) ismerete mindennapjaink részévé vált már. Rengeteg márkát ismerünk, aminek legendás a tartóssága, szépsége, minősége, aminek megkérdőjelezhetetlen a hírneve, de nem csak ez által. Hogyan maradtak ezek fenn sok-sok éven át, és mit tehetünk a modern világunkban, ahol számolatlan márka vesz körül annak érdekében, hogy a már felépített, bevezetett brandet folytonossá, mindig jobbá, naprakészen vezető terméké tegyük.Olyanná, amihez hosszú időn keresztül igazodik egy szakma világa. A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam márkaépítés fontosságát és elemezzem a Budapest Gyógyfürdői márkaépítését. Dolgozatom elengedhetetlen részét képezi a márka történetének, fejlődésének és elemeinek bemutatása, ezért ezzel kezdem a dolgozatomat. Márkaépítéssel kapcsolatos alapvető fogalmakat értelmezek, olyan megfogalmazásban, mely a kutatási irányomhoz a leginkább illeszkedik. Később kitérek turizmus marketingre és a termálvíz fontosságára és a hozzá tartozó tevékenységekre, hiszen fürdőket üzemeltető cégnél kulcsfontosságú. Majd folytatom márkaépítés és a Budapesti Gyógyfürdői és Hévvizei Zrt.-hez tartozó számomra elengedhetetlen információkkal úgy, hogy a szakdolgozatom logikusan épüljön fel. A dolgozatban egy 2023-as brand kutatás eredményeit vetem össze egy 2025-ben elvégzett új kutatással, feltárva a márkaismertség, a vendégelégedettség és a szolgáltatásokról alkotott vélemények változásait. 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a gyógyfürdők 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a termálvíz 
695 |a turizmus 
700 1 |a Kiss Dóra  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58853/1/Kiss%20Ol%C3%ADvia%20R%C3%A9ka_Diplomadolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58853/2/B%C3%ADr%C3%A1lat-Kiss.Ol%C3%ADvia.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58853/3/Kiss.pdf  |z Dokumentum-elérés