Gyerekek szereplése a reklámokban és a reklálom eltérő kultúrális kommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vidor Zsófia
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Molnár Géza
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:etikai kódex
gyermekek
interkulturális kommunikáció
marketingkommunikáció
reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58854

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58854
005 20251027142528.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vidor Zsófia 
245 1 0 |a Gyerekek szereplése a reklámokban és a reklálom eltérő kultúrális kommunikációja  |c Vidor Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A gyermekek életkori sajátosságaik miatt különösen érzékenyek a reklámok befolyásoló hatására, hiszen még nem képesek teljes mértékben felismerni azok kereskedelmi szándékát. A reklámok emocionális ingereken keresztül váltanak ki vágyat, amely gyakran a pester power jelenségében nyilvánul meg: a gyermekek ismételt kérésekkel gyakorolnak nyomást szüleikre. Hosszú távon a reklámok a materializmus értékrendjének elterjedését, nemi sztereotípiák megerősödését és torz önkép kialakulását idézhetik elő. Etikai szempontból a gyermekek védelme kiemelt fontosságú a marketingkommunikációban. 
695 |a etikai kódex 
695 |a gyermekek 
695 |a interkulturális kommunikáció 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
700 1 |a Molnár Géza  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58854/1/Szakdolgozat%20Vidor%20Zs%C3%B3fia%20-%20BP7NIZ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58854/2/Vidor%20Zs%C3%B3fia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58854/3/Szakdolgozat_biralat_Vidor_Zsofia.pdf  |z Dokumentum-elérés