Az élményalapú marketing hatása a fogyasztói elköteleződésre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vaczó Zsuzsanna
További közreműködők: Repa Károly Imre
Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élménymarketing
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói magatartás
marketingeszközök
márkahűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58855

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58855
005 20251027142529.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vaczó Zsuzsanna 
245 1 3 |a Az élményalapú marketing hatása a fogyasztói elköteleződésre  |c Vaczó Zsuzsanna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az élményalapú marketing jelentős mértékben hozzájárul a fogyasztói elköteleződés növeléséhez, mivel érzelmi kapcsolatot alakít ki a márka és a fogyasztók között. Ez az egyik legmodernebb eszköz a fogyasztók elköteleződésének növelésére, hiszen a vásárlók nem csak vásárolni akarnak, hanem valami különlegeset átélni, emlékezetes, érzelmeket kiváltó élményt tapasztalni. A dolgozat célja az élményalapú marketing fogalmának meghatározása, az érzelmi marketing alapelvei és a vásárlás mögött álló esetleges érzelmi tényezők ismertetése és elemzése. Továbbá a fogyasztói elköteleződés pszichológiai hátterének bemutatása, a vásárlási döntés és az ezzel járó esetleges élmény kapcsolatának kutatása. A téma mind vállalati, mind fogyasztói oldalról megvizsgálásra került, különös figyelmet fordítva arra, hogy milyen hosszútávú hatásokat eredményezhet az élményalapú megközelítés. A kvalitatív módszeren alapuló kutatás többek között arra keres választ, hogy hogyan befolyásolja az élményalapú marketing a fogyasztói elköteleződést, hogy milyen szerepet játszik az ár és a márka a egy termék megítélésében, valamint hogy vajon igaz-e az állítás, miszerint azokra a fogyasztókra lehet hatással az élménymarketing, akik nyitottak annak a befogadására. Az elemzés célja egy átfogó kép kialakítása arról, hogyan érzékelik a fogyasztók a marketinghatásokat, milyen pozitív és negatív reakciót váltanak ki belőlük, és mindez által, milyen következtetések vonhatóak le a marketingeszközök hatékonyságáról. 
695 |a élménymarketing 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingeszközök 
695 |a márkahűség 
700 1 |a Repa Károly Imre  |e ths 
700 1 |a Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58855/1/Vaczo_Zsuzsanna_Az_elmenymarketing_hatasa_a_fogyasztoi_elkotelezodesre_2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58855/2/Repa%20K%C3%A1roly%20-%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58855/3/Vacz%C3%B3%20Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés