A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zámbó Zsuzsanna Ágnes
További közreműködők: Hollóné Czenkár Judit
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Kulcsszavak:arculat - image
arculattervezés
belső imázs
belső kommunikáció fejlesztése
belső vállalati folyamatok
Corporate Identity
kommunikációs stratégia
vállalati imázs
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58856
005 20251027142530.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zámbó Zsuzsanna Ágnes 
245 1 2 |a A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya  |c Zámbó Zsuzsanna Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Final_paper 
520 3 |a Zámbó Zsuzsanna - A belső kommunikáció szerepe a vállalati arculat és identitás formálásában, A 77 Elektronika Kft esettanulmánya (2025, BGE) Szakdolgozatom a belső kommunikáció vállalati arculat- és identitásformálásban betöltött szerepét vizsgálja a 77 Elektronika Kft. esettanulmányán keresztül. A kutatás célja annak feltárása, hogy a belső kommunikáció milyen mértékben járul hozzá a vállalati információáramlás hatékonyságához, a munkavállalói elköteleződéshez, valamint a cég belső és külső imázsának erősítéséhez. A kutatás módszertana kvalitatív és kvantitatív elemeket ötvöz: A dolgozat elméleti kutatása a vállalati arculat és identitás, valamint a belső kommunikáció fogalmi alapjaira és azok összefüggéseire fókuszál. Az elsődleges cél az volt, hogy átfogó képet adjon arról, hogyan formálja a belső kommunikáció a vállalati arculatot és identitást. A kérdőíves felmérés és megfigyelés segítségével elemzi az információáramlás minőségét, a munkavállalók azonosulását a vállalati értékekkel, valamint a belső arculati elemek ismertségét és hatását. Az eredmények rámutattak arra, hogy bár a 77 Elektronika Kft. stabil és lojális munkavállalói bázissal rendelkezik, a belső kommunikáció terén fejlesztések szükségesek. A dolgozók igénylik az átláthatóbb, rendszeresebb és kétirányú kommunikációt, amely elősegíti a vállalat céljaival való azonosulást és növeli a munkavállalói elköteleződést. A kutatás javaslatokat fogalmazott meg többek között egy belső kommunikációs stratégia kialakítására, interaktív platformok bevezetésére, valamint közösségépítő események szervezésére. A dolgozat eredményei megerősítik, hogy a belső kommunikáció tudatos fejlesztése kulcsfontosságú tényező a vállalat hosszú távú sikeressége szempontjából, hozzájárulva mind az arculat erősítéséhez, mind pedig a munkáltatói márka vonzerejének növeléséhez. 
695 |a arculat - image 
695 |a arculattervezés 
695 |a belső imázs 
695 |a belső kommunikáció fejlesztése 
695 |a belső vállalati folyamatok 
695 |a Corporate Identity 
695 |a kommunikációs stratégia 
695 |a vállalati imázs 
700 1 |a Hollóné Czenkár Judit  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856/1/Z%C3%A1mb%C3%B3%20Zsuzsanna_szakdolgozat_A%20bels%C5%91%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3%20szerepe%20a%20v%C3%A1llalati%20arculat%20%C3%A9s%20identit%C3%A1s%20form%C3%A1l%C3%A1s%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856/2/Nyilatkozat%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l_Z%C3%A1mb%C3%B3%20Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856/3/K%C3%BCls%C5%91s%20konzulensi%20b%C3%ADr%C3%A1lat_Holl%C3%B3n%C3%A9%20Czenk%C3%A1r%20Judit.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58856/4/Z%C3%A1mb%C3%B3%20Zsuzsanna%20%C3%81gnes.pdf  |z Dokumentum-elérés