Generációs különbségek az online térben rendezvénymarketing szempontból

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Léránt Adrienn
További közreműködők: Rimóczi Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
rendezvénymarketing
X generáció
Y generáció
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58864
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogyan viselkednek a különböző generációk, elsősorban a Z, Y és X, amikor az online térben rendezvényeket keresnek, illetve milyen platformokat részesítenek előnyben. Emellett kitérek az Alfa generációra is, és arra, milyen változásokat hozhatnak ők a jövő eseménymarketingjében. A témaválasztásomat inspirálta a rendezvényszervezésben és marketingben szerzett többéves tapasztalatom, mely során egyértelművé vált számomra, hogy a célcsoportok digitális szokásainak megértése nélkülözhetetlen a sikeres kommunikációhoz. Ma már elképzelhetetlen egy rendezvény online jelenlét nélkül, ezért különösen fontosnak tartottam feltárni a generációk közötti különbségeket ezen a területen. A dolgozatom célja, hogy bemutassa, milyen tényezők befolyásolják a különböző korosztályok döntéseit, és hogyan lehet őket eredményesen megszólítani a rendezvénymarketing eszközeivel.