A sportcipők piaca és a márkaimázs

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szikszai Tamás
További közreműködők: Folmeg Dr. Márta
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingstratégiák
márkaimázs
sport
sportcipő
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58872
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom a sportcipők és a sneakerek piacát vizsgálja a fiatal felnőttek vásárlási szokásain keresztül. Fókuszál a márkaimázs szerepére és a sneaker kultúra társadalmi, valamint gazdasági jelentőségére.Kutatásom célja, hogy bemutassam a világ sportcipők piacának működését és a márkaimázs szerepét a fogyasztók döntéseiben. A dolgozatom bemutatja a világ vezető sportcipőmárkáit. Megvizsgálom, hogy milyen stratégiákat alkalmaznak a márkaimázsuk megtartására, építésére, és hogyan befolyásolják a vásárlók döntéseit, szokásait.