A sportcipők piaca és a márkaimázs

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szikszai Tamás
Other Authors: Folmeg Dr. Márta
Format: Project work
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
marketingstratégiák
márkaimázs
sport
sportcipő
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58872

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58872
005 20251027142545.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szikszai Tamás 
245 1 2 |a A sportcipők piaca és a márkaimázs  |c Szikszai Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozatom a sportcipők és a sneakerek piacát vizsgálja a fiatal felnőttek vásárlási szokásain keresztül. Fókuszál a márkaimázs szerepére és a sneaker kultúra társadalmi, valamint gazdasági jelentőségére.Kutatásom célja, hogy bemutassam a világ sportcipők piacának működését és a márkaimázs szerepét a fogyasztók döntéseiben. A dolgozatom bemutatja a világ vezető sportcipőmárkáit. Megvizsgálom, hogy milyen stratégiákat alkalmaznak a márkaimázsuk megtartására, építésére, és hogyan befolyásolják a vásárlók döntéseit, szokásait. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a márkaimázs 
695 |a sport 
695 |a sportcipő 
700 1 |a Folmeg Dr. Márta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58872/1/Z%C3%81R%C3%93DOLGOZAT_Szikszai%20Tam%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58872/2/Szikszai%20Tam%C3%A1s_biralati-szempontok-FOSZK.pdf  |z Dokumentum-elérés