Az online élelmiszerüzletek marketingkommunikációjának változása az infláció hatására
Elmentve itt :
| Szerző: | Trenka Bernadett |
|---|---|
| További közreműködők: | Miskolci Tibor András |
| Dokumentumtípus: | Projektmunka |
| Kulcsszavak: | e-kereskedelem infláció koronavírus-járvány (COVID-19) marketingkommunikáció online értékesítés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58874 |
Hasonló tételek
A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására
: Huszarek Petra
: Huszarek Petra
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka
: Beliczai Zorka
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta
: Kohajda Orsolya Renáta
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla
: Mohi Csilla
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Vásárlási szokások változása a 2022-es magas inflációs időszakban
: Kövesdi Beáta
: Kövesdi Beáta
Az e-kereskedelem változása a koronavírus hatására
: Poczók Mária
: Poczók Mária
A reklámok változása a koronavírus hatására
: Spitzhütel Ádám
: Spitzhütel Ádám
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A vállalati haszonkulcs és az infláció új elem az infláció magyarázatában
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
Ételrendelési szokások az éttermek online marketingkommunikációjának tükrében
: Hegedűs Dóra Júlia
: Hegedűs Dóra Júlia
Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására
: Básti Attila
: Básti Attila
A marketing rugalmas változása a digitalizáció hatására
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Kultúrafogyasztás változása a múzeumokban a covid hatására
: Hegyi Anett
: Hegyi Anett
Infláció napjainkban és az optimális válságkezelés
: Csöndör Bence
: Csöndör Bence
Az infláció hatásai a magyar gazdaságra
: Burai Dániel
: Burai Dániel
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin
: Tusa Katalin
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
Egyetemisták tanulási szokásainak változása a koronavírus-járvány hatására
: Keresztes Judit
: Keresztes Judit
A social media szerepének változása a koronavírus hatására
: Barna Eszter Sára
: Barna Eszter Sára
A banki szabályozás változása a gazdasági világválság hatására
: Paksi Egon
: Paksi Egon
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Az infláció és a "rezsicsökkentés" lakossági megítélése
: Oláh Olivér István
: Oláh Olivér István
Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
: Braun Bálint
: Braun Bálint
Infláció a rendszerváltás után Magyarországon
: Cseh Ágnes
: Cseh Ágnes
Pénzügyi döntések magas inflációs környezetben
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására
: Nagy Réka
: Nagy Réka
A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására
: Janka Virág
: Janka Virág
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
Fogyasztói szokások változása a magyar ingatlanpiacon a válság hatására
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
A közösségi futórendezvények marketingstratégiájának változása a Covid19 hatására.
: Rendes Szonja Éva
: Rendes Szonja Éva
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Az infláció várható alakulása Magyarország EU-csatlakozását követően
: Garai Mónika
: Garai Mónika
A túlzott turizmus és az utazási szokások változása a COVID-19 hatására
: Daróczi Kornél
: Daróczi Kornél
A nonprofit szervezetek online marketing tevékenységei és annak változása a Covid-19 hatására az AIESEC MKE példáján keresztül
: Csuri Viktória
: Csuri Viktória
A Boglár Repeta Étterem higiénia szabályainak változása a Pandémia hatására
: Perger Botond
: Perger Botond
A személyi kölcsön nyújtás feltételeinek változása a gazdasági válság hatására
: Demény András
: Demény András
A piaci kereslet változása a pandémia és a digitalizáció hatására
: Szabados Nikolett
: Szabados Nikolett
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Az energiakrízis és az inflációs helyzet hatása a budapesti vendéglátóhelyekre
: Lukács Regina Katalin
: Lukács Regina Katalin
Hasonló tételek
-
A Calzedonia cégcsoport marketingkommunikációjának és az értékesítési módjának változása a koronavírus hatására
: Huszarek Petra -
Vásárlói szokások változása az online marketing hatására
: Beliczai Zorka -
Online fogyasztási magatartás változása a vírus hatására
: Kohajda Orsolya Renáta -
Az online vásárlási szokások változása a Covid19 hatására
: Mohi Csilla -
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória