Az influenszermarketing hatása az online vásárlási döntéshozatalra
Elmentve itt :
| Szerző: | Márta Lilla |
|---|---|
| További közreműködők: |
Dr. Piller Gábor
Kovács Dr. Ildikó |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás hitelesség influencer influencer marketing vásárlási döntéshozatal |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58877 |
Hasonló tételek
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés
: Krasznai Péter
: Krasznai Péter
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese
: Szilágyi Emese
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Influenszermarketing hatása az About You esetében
: Pogány Izabella
: Pogány Izabella
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella
: Sipeki Zsófia Gabriella
A szépségipari influenszermarketing hatása az Y és Z generációra
: Gombár Ágnes
: Gombár Ágnes
Az influenszermarketing és az About You kapcsolata
: Tóth Hanna Dorka
: Tóth Hanna Dorka
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Földi Noémi
: Földi Noémi
A social media és influenszermarketing jelentősége a turizmusban
: Gémes Eszter Magdolna
: Gémes Eszter Magdolna
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
A termékcsomagolás vizuális elemeinek hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Márton Karolina Ágnes, et al.
: Márton Karolina Ágnes, et al.
Az online vásárlási szokások változása, különös tekintettel az élelmiszeriparra
: Marton Lilla Ágnes
: Marton Lilla Ágnes
A mesterséges intelligencia elfogultsága és annak hatása a döntéshozatalra
: Molnár Kitti
: Molnár Kitti
A szépségápolási termékek digitális marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Horváth Kitti
: Horváth Kitti
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Az online értékesítés hatása a gazdaságra és három generáció online vásárlási szokásai
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Az online marketing hatása a vállalkozásra és a fogyasztókra Online vásárlási szokások
: Buzás Éva Mónika
: Buzás Éva Mónika
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A BI eszközök alkalmazási lehetőségei és hatása a vállalati döntéshozatalra
: Borbély Bence Tibor
: Borbély Bence Tibor
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra a Gymbeam-ről
: Dózsa Zsombor Zoltán
: Dózsa Zsombor Zoltán
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
Telekom ügyfelek online vásárlási szokásai
: Babucs Nikolett
: Babucs Nikolett
Hazai online vásárlási szokások vizsgálata
: Jegesi Martin
: Jegesi Martin
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
Hasonló tételek
-
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin -
Az INFLUENSZERMARKETING AZ ONLINE MARKETINGBEN - Összehasonlító elemzés
: Krasznai Péter -
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk -
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese -
Az influenszermarketing hatása a fogyatékossággal élő személyek és speciális igényű személyek vásárlási döntéshozatalára
: Szilágyi Emese