Generációk eltérő energiaital fogyasztási szokásai a HELL ENERGY Drink vonatkozásában
Elmentve itt :
Szerző: | Kómár Kornélia |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr. Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Koffein Energiaital Fogyasztási szokások Generációkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5888 |
Hasonló tételek
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron
: Veres Seron
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László
: Arany Szabolcs László
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua
: Gál Édua
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina
: Antal Brigitta Krisztina
Potion-gain, an establishment of a gamer energy drink company in Hungary
: Mérges Áron Morgan
: Mérges Áron Morgan
A HELL ENERGY versenytársainak az elemzése
: Szélpál Bence
: Szélpál Bence
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
: Koczka Margaréta
Megjelent: (2019)
A Hell Energy Magyarország Kft. páratlan innovációja, avagy a Hell AI bevezetése
: Czigány Hanna Kata
: Czigány Hanna Kata
Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market
: Tökölyi Anna
: Tökölyi Anna
HELL ENERGY márka értékének vizsgálata a fogyasztók tükrében
: Kovács Evelyn
: Kovács Evelyn
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
A Hell Energy Mgyarország Kft. elemzése marketing szempontból
: Bugyi Rita Anna
: Bugyi Rita Anna
A HELL ENERGY KFT sikereinek a titka, avagy marketingkommunikációja
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
HELL Energy KFT. Sales és Trade promotion tevékenységének elemzése
: Tóth Benedek Aurél
: Tóth Benedek Aurél
Eltérő régiók, eltérő stratégiák a kereskedelmi hűtők piacán az Epta vállalatcsoport vonatkozásában
: Tomán Alexandra
: Tomán Alexandra
Cash flow elemzés a Hell Energy Magyarország Kft. beszámolója alapján
: Ráczné Tatár Zsanett
: Ráczné Tatár Zsanett
Relax Drink magyarországi bevezetése
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
A generációk eltérő szociális kapcsolatai és tanulási módszerei
: László-Tóth Ivett
: László-Tóth Ivett
A Hell Energy Coffee rebranding folyamata a változó piaci igények alapján
: Gyebnár Dániel
: Gyebnár Dániel
A HELL ENERGY Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Balogh Ivett
: Balogh Ivett
Responsible Drinking as a CSR Plan
: Tóth Gergely
: Tóth Gergely
Eltérő szegmentumok, eltérő stratégia
: Göndör Dóra
: Göndör Dóra
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
A HELL ENERGY COFFEE márka sikerének növelési lehetőségei a fogyasztói preferenciák alapján
: Fürtös Eszter
: Fürtös Eszter
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála
: Császár Borbála
Fiatalok égetett szeszesital fogyasztási szokásai
: Szőcs Imola
: Szőcs Imola
Magyarországi cukrászdák vendégkörének fogyasztási szokásai
: Pljesovszky Flóra
: Pljesovszky Flóra
A Hell Energy Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése és elemzése
: Fekete Ákos
: Fekete Ákos
Eltérő helyek, eltérő helyzetek "KKV-k helyzete Magyarország különböző térségeiben"
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
Pálinkakészítés és a pálinka fogyasztási szokásai
: Piffkó Eszter
: Piffkó Eszter
A tartós fogyasztási cikkek vásárlási szokásai
: Bencsics Barbara
: Bencsics Barbara
A keserű italok hazai piacának bemutatása az eltérő fogyasztási alkalmak vizsgálatán keresztül
: Ákontz Péter
: Ákontz Péter
Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében
: Resch Miklós
: Resch Miklós
Vegán desszertek készítése és fogyasztási szokásai
: Takács Anett
: Takács Anett
Speciális étrendet követők fogyasztási szokásai Magyarországon
: Ditrich Nóra
: Ditrich Nóra
Kereskedelmi márkás sörök fogyasztási szokásai Magyarországon
: Losonczi Ádám
: Losonczi Ádám
A márkázás fontossága a "ready to drink" jegeskávék kínálatában
: Késmárki Kata
: Késmárki Kata
Hasonló tételek
-
Energy drink industry in Hungary Hell's marketing strategy on the Hungarian market /
: Veres Seron -
Hell Energy komplex átvilágítása
: Arany Szabolcs László -
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett -
Az egyes generációk energiaital fogyasztási szokásainak elemzése, különös tekintettel a Z generációra
: Gál Édua -
A HELL ENERGY marketingstratégiájának elemzése
: Antal Brigitta Krisztina