Élmény egy csésze kávéban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krajner Dóra
Other Authors: Hidas Ráchel
Jäckel Dr. Katalin
Format: Thesis
Kulcsszavak:fenntarthatóság
marketing
marketingstratégiák
termékinnováció
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58883
Description
Abstract:Szakdolgozatom témájaként a fogyasztói termékélmény elvárások és az ezekre épülő marketing stratégiák témakört választottam, mivel meggyőződésem, hogy a vásárlói élmény minősége meghatározó tényező a piaci sikeresség szempontjából, különösen az erős versenyhelyzetben lévő szegmensekben. Kutatásomat a háztartási készülékek piacán végeztem, ezen belül is a Siemens márkára fókuszálva. A dolgozatom középpontjába a márka egyik legfontosabb termékkategóriáját, az automata kávéfőzők termékcsaládját választottam, mivel ez a szegmens kiváló példája annak, hogyan találkoznak a technológiai fejlesztések, a fogyasztói igények és a marketingkommunikációs megoldások egy komplex, élményalapú termékajánlatban. Dolgozatom célja, hogy feltárja a Siemens automata kávéfőzők vásárlóinak termékélményét meghatározó tényezőket, valamint bemutassa, hogy a vállalat hogyan építi marketingstratégiáját ezekre az elvárásokra alapozva.