A közösségi média ereje a prémium termékek globális hype-jában a Dubai csokoládé magyarországi megjelenésének esettanulmánya

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szolomájer-Jakó Alexa
További közreműködők: Morell Eszter
Szabó Edit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Dubai csokoládé
fomo
közösségi média
online marketing
prémium termékek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58889

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg58889
005 20251027142601.0
008 251027suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szolomájer-Jakó Alexa 
245 1 2 |a A közösségi média ereje a prémium termékek globális hype-jában  |b a Dubai csokoládé magyarországi megjelenésének esettanulmánya  |c Szolomájer-Jakó Alexa  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a közösségi média erejét vizsgálja a prémium termékek globális hype-jának kialakításában, mindezt a Dubai csokoládé magyarországi megjelenésének esettanulmányán keresztül. A kutatás során négy hipotézist vizsgáltam, amelyek a termék hóbort jellegére, a FOMO (Fear of Missing Out) hatására, a közösségi média és influencerek szerepére, valamint a trendek korai kihasználásának üzleti előnyeire fókuszáltak. Mélyinterjúk és kérdőíves kutatás segítségével vizsgáltam a fogyasztói magatartást és a motivációkat. Az eredmények igazolták, hogy a Dubai csokoládé rövid távú fogyasztói trendekre és a közösségi médiában generált hype-ra építette népszerűségét, a FOMO jelentős szerepet játszott a termék kipróbálásának motivációjában és az influencerek hatása elsősorban a termék ismertségének növelésében volt meghatározó. A kutatás eredményei rávilágítanak arra, hogy a közösségi média és a gyorsan változó trendek alapvetően formálják a fogyasztói döntéseket és a jövőben is kulcsszerepük lesz a marketingstratégiák alakításában. 
695 |a Dubai csokoládé 
695 |a fomo 
695 |a közösségi média 
695 |a online marketing 
695 |a prémium termékek 
700 1 |a Morell Eszter  |e ths 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58889/1/A-k%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gi-m%C3%A9dia-ereje-a-pr%C3%A9mium-term%C3%A9kek-glob%C3%A1lis-hype-j%C3%A1ban-a-dubai-csokol%C3%A1d%C3%A9-magyarorsz%C3%A1gi-megjelen%C3%A9s%C3%A9nek-esettanulm%C3%A1nya-Szolom%C3%A1jer-Jak%C3%B3-Alexa.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58889/2/Sz-J_Alexa_kulso_konzulensi.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58889/3/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Szolom%C3%A1jer-Jak%C3%B3%20Alexa.pdf  |z Dokumentum-elérés