Growth strategies for fashion startups in the world’s leading fashion capitals
Elmentve itt :
| Szerző: | Matics Viktória Lilla |
|---|---|
| További közreműködők: |
Kovács Kinga
Vallyon Dr. Andrea Júlia |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | branding business strategy divat fashion fenntarthatóság márkázás startup sustainability üzleti stratégia |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58901 |
Hasonló tételek
Cultural Appropriation in the World of (Fashion) Marketing
: Túriné Ajtai Alexandra
: Túriné Ajtai Alexandra
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata
: Kolozsvári Kata
Slow fashion - consumer behaviour and attitudes in sustainable fashion
: Alymbaeva Begimay
: Alymbaeva Begimay
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
Fashion industry sustainability rating systems from the perspective of fashion SMEs
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
The role of sustainability in the Hungarian fashion market
: Komma Lilla Katalin
: Komma Lilla Katalin
Comparison of the European and the U.S. capital markets -How can Europe take back the lead in innovation with the help of venture capital?
: Czviín Dávid Máté
: Czviín Dávid Máté
Can Fashion Truly Be Slowed Down? A Study On Consumer Behavior In The Fashion Industry
: Garda Orsolya
: Garda Orsolya
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
Sustainable Fashion - Ethical Clothing
: Eon Cserne Maura
: Eon Cserne Maura
Crisis Communication In Luxury Fashion Brands A Comparison Of Gucci And Balenciaga's Strategies
: Tajnay Flóra
: Tajnay Flóra
Responsible fashion SMEs in Hungary
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
Sustainable Fashion in Hungary Awareness, Challenges, and the Role of Greenwashing
: Farkas Dóra Marianna
: Farkas Dóra Marianna
The role of franchise in retail growth strategy
: Shi Junfeng
: Shi Junfeng
The development of fashion online business How and where is it the most efficient to start an online fashion shop : case study researches
: Toma Victoria
: Toma Victoria
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
CSR and fashion SMEs Do sustainable development goals matter?
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2023)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2023)
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
A high fashion brandek diszrupciója
: Furi Krisztina Brigitta
: Furi Krisztina Brigitta
A fast fashion árnyékában milyen fenntartható megoldások léteznek a divatiparban? – Fókuszban a vállalati fenntarthatóság
: Varró Viktória
: Varró Viktória
THE LEADING HOTELS OF THE WORLD HOTEL BOTANICO & THE ORIENTAL SPA GARDEN, A LEADING SZÁLLODÁK BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT SZÁLLODÁN KERESZTÜL, ÉS SZAKMAI GYAKORLAT EGY LEADING SZÁLLODÁBAN
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
: Bayramov Ramil
: Bayramov Ramil
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
: Zelei Barbara
: Zelei Barbara
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
SME Internationalisation; case study on the Nigerian fashion industry
: Hargley Jessica Ifunanyachika
: Hargley Jessica Ifunanyachika
Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion
: Scheiling Katalin
: Scheiling Katalin
Consumer Behaviour In Fast Fashion At Brick-And-Mortar Store
: Dang Mai Nguyen
: Dang Mai Nguyen
Analysis of Hungarian youngsters' fast fashion shopping habits
: Tóth Orsolya
: Tóth Orsolya
Below The Line marketing communication applied in the fashion industry
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Rebellious and Sustainable Fashion – Craftsmanship, Experimentation and Progressivism – Nanushka
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2020)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2020)
Vásárlási szokások a magyar fast fashion piacon
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Fast fashion, avagy a tudatos tudatlan öltözködés
: Balaj Lourdes Maria
: Balaj Lourdes Maria
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Zara, mint a legnépszerűbb fast fashion márka
: Toldi Petra
: Toldi Petra
Impulzusvásárlás a fast fashion világában Az érzelmek szerepe az online divatkereskedelemben
: Szabó Anna
: Szabó Anna
"Slow fashion", avagy alternatív divatipari gyakorlatok a körforgásos gazdaság jegyében
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Hasonló tételek
-
Cultural Appropriation in the World of (Fashion) Marketing
: Túriné Ajtai Alexandra -
The influence of the fast fashion market on the world and the economy
: Kolozsvári Kata -
Slow fashion - consumer behaviour and attitudes in sustainable fashion
: Alymbaeva Begimay -
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla -
Fashion industry sustainability rating systems from the perspective of fashion SMEs
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)