Marketingkommunikáció és szponzoráció hatása a hazai kulturális rendezvények és könnyűzenei fesztiválok népszerűségére és megítélésére a Fishing on Orfű esettanulmánya
Saved in:
| Main Author: | Kónya Bernadett Zsuzsanna |
|---|---|
| Other Authors: |
Duránszkai Gábor
Harsányi Dávid Péter |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | fesztivál marketing-kampány marketingkommunikáció marketingstratégiák rendezvény(ek) szponzorálás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58903 |
Similar Items
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A vidéki, könnyűzenei kisfesztiválok szerepe és fejlesztési stratégiája a Fishing On Orfű és a Bánkitó fesztivál példáján keresztül
: Etzl Regina
: Etzl Regina
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Marketingkommunikáció a magyar könnyűzenei iparban
: Mészáros Kitti Katalin
: Mészáros Kitti Katalin
A könnyűzenei fesztiválok során keletkezett zajterhelés kezelése szervezési és lakossági oldalról
: Bicskei Beatrix
: Bicskei Beatrix
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
Fesztiválok,rendezvények hatása Balatonfüred turizmusára
: Mártyán Dorottya
: Mártyán Dorottya
A Fishing on Orfű fesztivál hatása Orfű turizmusára
: Nagy Viktória Flóra
: Nagy Viktória Flóra
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Kulturális fesztiválok jelentősége Eger turizmusában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A drogériák sajátmárkás termékkeresletének hatása az üzlet népszerűségére - Higiéné termékcsoportra specializálva
: Huszár Lili
: Huszár Lili
A marketingkommunikáció hatása a Z-generáció fogyasztói megítélésére a Milka csokoládé esetében hazánkban
: Pethő Rebeka
: Pethő Rebeka
Kulturális rendezvények kistelepüléseken
: Filipek Sarah Franciska
: Filipek Sarah Franciska
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
A nonbusiness marketing hatása a vállalkozások megítélésére
: Elbert Dénes Sámuel
: Elbert Dénes Sámuel
Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?
: Hrabovszky-Veres Zita
: Hrabovszky-Veres Zita
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Lengyel Dóra
: Lengyel Dóra
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
A Szekszárdi borvidék népszerűsítése a helyi fesztiválok és rendezvények által
: Török Bálint
: Török Bálint
Szponzoráció szerepe a kézilabdában
: Desztics Petra
: Desztics Petra
Szponzoráció a sport világában
: Ragó Bence Sándor
: Ragó Bence Sándor
A szabadtéri színházi fesztiválok szerepe a kulturális turizmusban
: Kazal Veronika
: Kazal Veronika
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
Szponzorációs trendek a 21. században
: Bogár Fanni
: Bogár Fanni
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A budapesti kulturális és gasztronómiai fesztiválok bemutatása és hozzájárulása a turizmushoz
: Kiss Alexandra
: Kiss Alexandra
Kulturális rendezvények és hatásai a Dunakanyar turizmusára
: Kárpáti Krisztina
: Kárpáti Krisztina
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
Szponzoráció és társadalmi felelősségvállalás az E.ON-nál
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
Similar Items
-
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna -
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté -
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid -
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka -
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea