A travel retail árképzés és hatása a vásárlási szokásokra az Estée Lauder Kereskedelmi Kft. példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Ludik Ágnes |
|---|---|
| További közreműködők: |
Forrai Márton
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | árképzési módszerek duty-free Estee Lauder fogyasztói magatartás repülőtér szépségipar travel retail vásárlási szokás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/58907 |
Hasonló tételek
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia
: Kucsa Cintia
Az Estée Lauder vállalat arculatának ismertetése és elemzése
: Csizmadia Mária
: Csizmadia Mária
A COVID19 hatása az Estée Lauder Kereskedelmi Kft működésére és tervezési gyakorlatára
: Vass Judit Hajnalka
: Vass Judit Hajnalka
Az e-kereskedelem sikertényezői az Estée Lauder Kft. leányvállalatnál
: Kárpáti Zsuzsanna
: Kárpáti Zsuzsanna
A The Estée Lauder Companies, Inc. Vállalatértékelése – A DCF-Modell Gyakorlati Alkalmazása
: Szarvas Nikolett
: Szarvas Nikolett
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
A koronavírus hatása a magyarországi online élelmiszer-vásárlási szokásokra
: Palánki Bence
: Palánki Bence
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Árképzés és transzferárazás a Fordnál
: Maqsoudi Ali
: Maqsoudi Ali
A reklámok befolyásoló hatása a vásárlási szokásokra és a mentális egészségre
: Mundi Hella
: Mundi Hella
A világvásárló, mint fogyasztótípus sajátosságai és döntéspszichológiája a travel retail szegmensen belül
: Karsai Dóra
: Karsai Dóra
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Bormarketing a repülőtéri promóciók tükrében – A magyar borászatok lehetőségei a travel retail szektorban
: Deák Dr. Liliána
: Deák Dr. Liliána
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
Covid-19 hatása az értékesítésre, illetve vásárlási szokásokra, azon belül az Árklub cégcsoport tevékenységére
: Fejérvári Noémi
: Fejérvári Noémi
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
Sportutak szervezési folyamata a Sport Travel Kft. példáján keresztül
: Dulai Zsófia
: Dulai Zsófia
A kapcsolt vállalkozások közötti árképzés, a transzferárak vizsgálata
: Szabó Rudolf
: Szabó Rudolf
Az árképzés vizsgálata a Café Frei cégcsoport gyakorlatában
: Jancsovics Alexandra
: Jancsovics Alexandra
The Role of Digitization in Retail
: Sipos Gergely Miklós
: Sipos Gergely Miklós
Az árképzés vizsgálata a „Káta CNC” Kft. autóipari vállalkozás gyakorlatában
: Lukliderné Oláh Erika
: Lukliderné Oláh Erika
Az árképzés gyakorlata a Metálprodukt Kft. hazai és külkereskedelmi gyakorlatában
: Dubi Adrienn
: Dubi Adrienn
A Covid-19 pandémia és az azt követő gazdasági válság hatása a hazai személygépjármű vásárlási szokásokra
: Guba Bercel Zoltán
: Guba Bercel Zoltán
Az árképzés vizsgálata a Zöld Blokk csomagolásmentes vállalkozás gyakorlatában.
: Bartal Boróka Regina
: Bartal Boróka Regina
Information management, attractive packaging and retail logistics as drivers for the retail sector’s performance
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
: Gudu Contary, et al.
Megjelent: (2025)
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
A referenciacsoportok hatása a médiafogyasztási szokásokra
: Török Gréta Réka
Megjelent: (2013)
: Török Gréta Réka
Megjelent: (2013)
Innovation inside tourism and retail
: Kende Máté Márton
: Kende Máté Márton
Foglalási szokások változása a Vaya Travel Utazási Iroda példáján keresztül
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Az évtized trendjeinek hatása az utazási szokásokra
: Csólig Nikolett
: Csólig Nikolett
Hasonló tételek
-
Estée Lauder kozmetikai termékek vásárlói elégedettsége
: Kucsa Cintia -
Az Estée Lauder vállalat arculatának ismertetése és elemzése
: Csizmadia Mária -
A COVID19 hatása az Estée Lauder Kereskedelmi Kft működésére és tervezési gyakorlatára
: Vass Judit Hajnalka -
Az e-kereskedelem sikertényezői az Estée Lauder Kft. leányvállalatnál
: Kárpáti Zsuzsanna -
A The Estée Lauder Companies, Inc. Vállalatértékelése – A DCF-Modell Gyakorlati Alkalmazása
: Szarvas Nikolett