Kreatív marketing eszközök és megoldások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Marcell Márk
További közreműködők: Szabó Edit
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:eszközök
marketing
marketingeszközök
márkaépítés
megoldások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58910
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat a kreatív marketing eszközök szerepét és jelentőségét vizsgálja a modern marketingkommunikáció dinamikusan változó környezetében. Áttekinti az offline és online csatornatípusokat, bemutatva azok alkalmazási lehetőségeit, előnyeit, hátrányait és integrációs lehetőségeit. A gyakorlati példában a SPAR Magyarország „20 éves a Regnum húsüzem” kampánya kerül részletes elemzésre, kiemelve a kreatív megoldások, a közösségi aktivitás és az integrált kommunikáció sikerességét. A dolgozat javaslatokat is megfogalmaz a jövőbeli fejlődés érdekében.