Kreatív marketing eszközök és megoldások

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Papp Marcell Márk
További közreműködők: Szabó Edit
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:eszközök
marketing
marketingeszközök
márkaépítés
megoldások
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58910

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58910
005 20251027142621.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Papp Marcell Márk 
245 1 0 |a Kreatív marketing eszközök és megoldások  |c Papp Marcell Márk  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat a kreatív marketing eszközök szerepét és jelentőségét vizsgálja a modern marketingkommunikáció dinamikusan változó környezetében. Áttekinti az offline és online csatornatípusokat, bemutatva azok alkalmazási lehetőségeit, előnyeit, hátrányait és integrációs lehetőségeit. A gyakorlati példában a SPAR Magyarország „20 éves a Regnum húsüzem” kampánya kerül részletes elemzésre, kiemelve a kreatív megoldások, a közösségi aktivitás és az integrált kommunikáció sikerességét. A dolgozat javaslatokat is megfogalmaz a jövőbeli fejlődés érdekében. 
695 |a eszközök 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a márkaépítés 
695 |a megoldások 
700 1 |a Szabó Edit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58910/1/Papp_Marcell_Mark_zarodolgozat_2025.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58910/2/B%C3%ADr%C3%A1lat%20Papp%20Marcell%20M%C3%A1rk.pdf  |z Dokumentum-elérés