Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sipeki Zsófia Gabriella
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Project work
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencermarketing
közösségi média
marketing pszichológia
pszichológia
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58913
Description
Abstract:A dolgozat az influenszer marketing pszichológiai hatásait vizsgálja a szépségiparban. Bemutatja az influenszerek szerepét, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai folyamatait, valamint a hitelesség, az azonosulás és az érzelmi kötődés fontosságát. Primer kutatás során kérdőíves felmérést végeztem, amely rávilágított, hogy az influenszerek ajánlásai jelentősen befolyásolják a vásárlási szokásokat. A kutatás célja, hogy hatékonyabb marketingstratégiák kialakítását segítse a szépségipari márkák számára, figyelembe véve a fogyasztók érzelmi motivációit és az influenszerekhez fűződő bizalmat.