Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sipeki Zsófia Gabriella
További közreműködők: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
influencermarketing
közösségi média
marketing pszichológia
pszichológia
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58913

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58913
005 20251027142624.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sipeki Zsófia Gabriella 
245 1 3 |a Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban  |c Sipeki Zsófia Gabriella  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A dolgozat az influenszer marketing pszichológiai hatásait vizsgálja a szépségiparban. Bemutatja az influenszerek szerepét, a fogyasztói döntéshozatal pszichológiai folyamatait, valamint a hitelesség, az azonosulás és az érzelmi kötődés fontosságát. Primer kutatás során kérdőíves felmérést végeztem, amely rávilágított, hogy az influenszerek ajánlásai jelentősen befolyásolják a vásárlási szokásokat. A kutatás célja, hogy hatékonyabb marketingstratégiák kialakítását segítse a szépségipari márkák számára, figyelembe véve a fogyasztók érzelmi motivációit és az influenszerekhez fűződő bizalmat. 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a influencermarketing 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing pszichológia 
695 |a pszichológia 
695 |a szépségipar 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58913/1/Szakdolgozat_Sipeki%20Zs%C3%B3fia%20.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58913/2/Sipeki%20Zs%C3%B3fia_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf  |z Dokumentum-elérés