A veterán autók piaca és trendjei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Solti Milán
További közreműködők: Szabó Bálint
Dokumentumtípus: Projektmunka
Kulcsszavak:autókereskedelem
marketingeszközök
marketingstratégia
márkaépítés
márkahűség
online marketing
piaci trendek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/58921

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg58921
005 20251027142631.0
008 251027suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Solti Milán 
245 1 2 |a A veterán autók piaca és trendjei  |c Solti Milán  |h [elektronikus dokumentum] 
516 |a Project_work 
520 3 |a A szakdolgozat célja a veterán autók piacának részletes bemutatása és az értékesítési, marketingstratégiák kidolgozása a piaci trendek figyelembevételével. Ismertetem a veterán autók kategorizálását, a kereslet és kínálat alakulását, valamint a nemzetközi és hazai piac közötti különbségeket. Külön figyelmet fordítok a célcsoportok elérésére, az alkalmazható marketingeszközökre és a brandépítés fontosságára. A dolgozatban javaslatokat fogalmazok meg a hatékony értékesítésre, és felvázolom a piac jövőbeli kilátásait is. 
695 |a autókereskedelem 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingstratégia 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
695 |a online marketing 
695 |a piaci trendek 
700 1 |a Szabó Bálint  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58921/1/A%20veter%C3%A1n%20aut%C3%B3k%20piaca%20%C3%A9s%20trendjei%20-%20Solti%20Mil%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58921/2/nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/58921/3/Solti%20Mila%CC%81n%20_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés